• 15-02-2007, 13:06:32
    #10
    Sanırım bir hesabın eCPM degeri 2$ nin üzerine çıkınca izlenmeye alınıyor
    hesabınız ve banlanıyor.
    Türkiyenin reklam verenlerinin CPM ortalaması 1$ bile degildir.
    Ortalamayı geçince banlanıyorsunuz.
  • 15-02-2007, 13:07:47
    #11
    öyleyse reklam vermesinler Türkiye'yi komple iptal etsinler ki bizde ordan umudu kesip başka sponsorlara yönelelim.

    burdan Adsense Yetkililerine seslenyorum bana ait açılmış ve açılacak olan hesapları banlarsanız, banladıklarınızın banını açmazsanız r10 da adsense bölümünü kaldırırım
    adsense yetkilileri r10 a üye olun ve pm ile ulaşın bana ! Allahıma r10'daki hiçkimseye adsense reklamı yaptırtmam!
  • 15-02-2007, 13:08:49
    #12
    benim merak ettigim bugun banlanmazsak paramızı alabilicez mi banlamalar devam eder mi ?
  • 15-02-2007, 13:12:19
    #13
    bugün ayın 15'i bugünüde atlatırsan büyük ihtimal paranı alabileceksin. ama illaki atılacan ve adsense ile ilişkilerin sittin sene düzelmemek üzere kesilecek. şimdiden başka sponsor aramaya başla.
  • 15-02-2007, 13:13:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bende bu konuyu çok merak ediyorum.
    İnşallah hiç bişey olmaz. Adağım var
  • 15-02-2007, 13:17:23
    #15
    ya konu disi şimdiden ozur dilerim ama bu ayin 25 i pazar bu para hani olurda gelirse ne zaman gelir
  • 15-02-2007, 13:18:53
    #16
    ayın 20-31i arası gelir.
    şubatın 31'ine gelmesi büyük olasılık
  • 15-02-2007, 13:19:00
    #17
    Ya abi bu mesajları görünce bende korkuyorum durup dururken banlandım, hesapta şu kadar varken banlandım, 2005 ten kalma hesapla banlandım bu cümleleri okuyunca hemen mailime bakıyorum inşallah banlanmam ama bir tane daha adsense hesabı almak farz oldu. Peki diğer hesabımız banlandığında diğer adsense hesabı bir işe yarayacak mı yani aynı sitelerde yayınlayınca google ilişkilendirmez mi?
  • 15-02-2007, 13:19:29
    #18
    Üyeliği durduruldu
    abi gerçekten konu dışı. millet banlandım diye yas tutuyor. sen küfür eder gibi benim param ne zaman gelir diyorsun

    bak yas tutuyoruz burda.


    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayın 20-31i arası gelir.
    şubatın 31'ine gelmesi büyük olasılık
    ayrıca bu ay 31 falan çekmiyor