Konu
Bir Banlanma Klasiği
15-02-2007, 14:53:27
#28
Misafir
Google Türkiye çalışanları hesap banladıkça prim alıyorlar heralde. Yada içerde kalan paraları kendilerimi kullanıyor dersiniz