deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
din mevzuu nerden açıldı şimdi?
Adsense reklamı yapanların r10 a girmesini yasaklıyoruz !
"We hate Google!"
dur deli sinirlenme hemen, bunların bir çözümü olmalı