mertcan bu ne bahtsızlık sendeki, adsense-tr ye bir mail salla ben r10 adminiyim de, hemen açsnlar sana 3-5 hesap, ben öle yapiom r10 sahibiyim diom benim hesapları banlayamıolar
dursun bende mi öyle yapsam ?
adsenseye mail atsam " ben r10 yöneticisiyim Allahıma size Türkiyede reklam yayınlattırtmam! " desem?