Konu
r10.net neden adsense kullanmıyor?
25-06-2010, 16:28:23
#31
roxside
Şu arkadaşla tartışmaya girmeyelim lütfen yada modeler konuyu kilitlesin her yeni üye gelip bu şekil konuşmalarda bulunacaksa yandık vallahi
@gym git şifrenı hatırlada gel ondan sonra mesajların belki ciddiye alınır.