• 25-06-2010, 16:05:27
    #10
    gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var veya yok sizene arkadaşlar ?

    + Adtech sponsor ve adsenseden daha çok kazandırıyor, bırakında radmin düşünsün bu işleri, ne boş zamanınız var ya ; gereksiz gereksiz konu açıyorsunuz?
    Arama yaptım fakat bulamadım. Merak ettim sordum digitalpointte felan kullanıyorlar r10 bizimde sitemiz sadece bu konuda değil her konuda merak ettıklerımızde olur sorarız. Bunu sen bu şekil yargılayamassın.
  • 25-06-2010, 16:06:03
    #11
    Tickhi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adtech r10 sayesinde kazanıyor adtech iyi bir anlaşma yapmasa r10da adsense reklamları yayınlanırdı bence
    katılıyorum
  • 25-06-2010, 16:12:13
    #12
    Bırakın r10'un ne reklamını kullandıgını kendi sitelerinize bakın arkadaşlar
  • 25-06-2010, 16:13:56
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkesin derdi kendine.
  • 25-06-2010, 16:14:17
    #14
    gym
    Üyeliği durduruldu
    Şu -rep atan şerefli delikanlılar, buradan yazsınlarda kimlermiş onlar ?
  • 25-06-2010, 16:15:48
    #15
    ben attım hocam buyur.
  • 25-06-2010, 16:16:36
    #16
    gym
    Üyeliği durduruldu
    thehunturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben attım hocam buyur.
    Teşekkürler, diğerleride yazsın bakalım.
  • 25-06-2010, 16:17:34
    #17
    Önceki konu bücürlerden aldığın repleri bu konudada geri verdin heralde
  • 25-06-2010, 16:18:04
    #18
    gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu -rep atan şerefli delikanlılar, buradan yazsınlarda kimlermiş onlar ?
    Bendende - geldi..