Var veya yok sizene arkadaşlar ?
+ Adtech sponsor ve adsenseden daha çok kazandırıyor, bırakında radmin düşünsün bu işleri, ne boş zamanınız var ya ; gereksiz gereksiz konu açıyorsunuz?
Arama yaptım fakat bulamadım. Merak ettim sordum digitalpointte felan kullanıyorlar r10 bizimde sitemiz sadece bu konuda değil her konuda merak ettıklerımızde olur sorarız. Bunu sen bu şekil yargılayamassın.