AdwordsTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10.net neden adsense kullanmıyor?
44
●2.986
- 25-06-2010, 16:31:55Üyeliği durdurulduEvet ben çok bilmişim. ? Önce başkasını yargılar ken kendini düşüneceksin. !gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2010, 16:32:23önce terbiyeli konuşmasını öğren. sen kimsinki insanlara fırça atıyorsun? elbetteki insanlar merak edip sorabilir? seni neden enterese ediyorda böyle konuşuyorsun? + sen bu terbiyesizliğine karşı -rep atanlara şerefsizmi demek istiyorsun? delikanlıysan sen kimliğini tarayıcıdan çek koy buraya insanlar yaşını görsünler ona göre davransınlar.gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2010, 16:33:11Üyeliği durdurulduŞşşt, git mahallendeki arkadaşlarına kes bu tavırları ; kimle konuşuyorsun sen ? kiminle konuştuğunu sanıyorsun ? Noktalama işaretlerine dikkat et.AdwordsTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2010, 16:34:02@ gym çok güldürdün beni allah senide güldürsün gitsen organık olmayan hitli sitelerinle uğraş
ben konumu açtım kurallara uymayan bişi varsa kapatırlar zaten oda benım sorunum sen yorumlarını şikayet olarak bildirebilirsin onca insana kafa tutuyosun bence çok gereksiz -repine bakarsak artıyor.
- 25-06-2010, 16:34:38Üyeliği durdurulduVayyşş Delikanlıya bak e sonra durla bişi deme bir çegirdek alıp geliyorum... !gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2010, 16:42:13MisafirHerşey bitti r10.net kazançlarınımı düşünüyorsunuz lütfen herkes işi ile ilgilensin.

ben konumu açtım kurallara uymayan bişi varsa kapatırlar zaten oda benım sorunum sen yorumlarını şikayet olarak bildirebilirsin onca insana kafa tutuyosun bence çok gereksiz -repine bakarsak artıyor.