gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok komik, konuşurken düzgün konuş arkadaşın değilim.Bilmiş.
Evet ben çok bilmişim. ? Önce başkasını yargılar ken kendini düşüneceksin. !