r10.net neden adsense kullanmıyor?
44
●2.986
- 25-06-2010, 16:20:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.o değilde adamın rep'e bakıyorumda her dakika dahada düşüyor hahahaharoxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2010, 16:20:50Üyeliği durduruldu1- Artist değilim, yapmam.roxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be 5 sene önceki r10 nerede şimdi r10 nerde hey gidi hey.
Bebe, ben senmiyim replere takılacağım, sadece orada yazan yorumlara takıldım.CevdetBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-06-2010, 16:23:10Üyeliği durdurulduMezitliye gel, içelim bi ara.MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereksiz yere post kasmaya devam etmeyin arkadaşlar.
-Rep mühim değil, bize katılanların olduğunu bilmekte güzel onlarda bebelerden çok çekiyor sanırım.. - 25-06-2010, 16:24:20benden sonra üye olmuşsun, bana gelipde artistlik yapma. burada herkes aynı hak ve özgürlüğe sahip istediğin gibi hitap edemezsin kimseye. sus artık yeter konuştukça batıyorsun.gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2010, 16:24:53Üyeliği durduruldugym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 sene önce nickin neydi? - 25-06-2010, 16:25:32Üyeliği durdurulduBen iyinetin ilk yıllarında bile üyeydim tamam ? hatta yoktur gelip oraya konu açtığında, biz buraya akın etmiştik bebe ? ama sizin gibi çocukların dolacağını düşünmemiştim.Diğer üyeliğimin şifresini hatırlasam ah..CevdetBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
heralde