• 25-06-2010, 16:19:09
    #19
    konu sapıttı bırakın şu arkadaşı takılsın kafasına göre gitsin yeni üyelere artistlik yapsın dursun.
  • 25-06-2010, 16:20:23
    #20
    bende - rep verdim bir sorun mu vardı hocam şerefli delikanlı olmakla ne alakası var bunun konuşmanı doğru bulmadım ve - rep attım
  • 25-06-2010, 16:20:47
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    roxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceki konu bücürlerden aldığın repleri bu konudada geri verdin heralde
    o değilde adamın rep'e bakıyorumda her dakika dahada düşüyor hahahaha
  • 25-06-2010, 16:20:50
    #22
    gym
    Üyeliği durduruldu
    roxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sapıttı bırakın şu arkadaşı takılsın kafasına göre gitsin yeni üyelere artistlik yapsın dursun.
    1- Artist değilim, yapmam.

    Vay be 5 sene önceki r10 nerede şimdi r10 nerde hey gidi hey.

    CevdetBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde adamın rep'e bakıyorumda her dakika dahada düşüyor hahahaha
    Bebe, ben senmiyim replere takılacağım, sadece orada yazan yorumlara takıldım.
  • 25-06-2010, 16:21:08
    #23
    gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var veya yok sizene arkadaşlar ?

    + Adtech sponsor ve adsenseden daha çok kazandırıyor, bırakında radmin düşünsün bu işleri, ne boş zamanınız var ya ; gereksiz gereksiz konu açıyorsunuz?
    arkadaş alkollü galiba
  • 25-06-2010, 16:23:10
    #24
    gym
    Üyeliği durduruldu
    MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş alkollü galiba
    Mezitliye gel, içelim bi ara.

    Gereksiz yere post kasmaya devam etmeyin arkadaşlar.

    -Rep mühim değil, bize katılanların olduğunu bilmekte güzel onlarda bebelerden çok çekiyor sanırım..
  • 25-06-2010, 16:24:20
    #25
    gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Artist değilim, yapmam.

    Vay be 5 sene önceki r10 nerede şimdi r10 nerde hey gidi hey.



    Bebe, ben senmiyim replere takılacağım, sadece orada yazan yorumlara takıldım.
    benden sonra üye olmuşsun, bana gelipde artistlik yapma. burada herkes aynı hak ve özgürlüğe sahip istediğin gibi hitap edemezsin kimseye. sus artık yeter konuştukça batıyorsun.
  • 25-06-2010, 16:24:53
    #26
    Üyeliği durduruldu
    gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Artist değilim, yapmam.

    Vay be 5 sene önceki r10 nerede şimdi r10 nerde hey gidi hey.



    Bebe, ben senmiyim replere takılacağım, sadece orada yazan yorumlara takıldım.

    5 sene önce nickin neydi?
  • 25-06-2010, 16:25:32
    #27
    gym
    Üyeliği durduruldu
    CevdetBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benden sonra üye olmuşsun, bana gelipde artistlik yapma. burada herkes aynı hak ve özgürlüğe sahip istediğin gibi hitap edemezsin kimseye. sus artık yeter konuştukça batıyorsun.
    Ben iyinetin ilk yıllarında bile üyeydim tamam ? hatta yoktur gelip oraya konu açtığında, biz buraya akın etmiştik bebe ? ama sizin gibi çocukların dolacağını düşünmemiştim.Diğer üyeliğimin şifresini hatırlasam ah..