Konu
r10.net neden adsense kullanmıyor?
25-06-2010, 16:21:08
#23
MusLumcu
gym adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Var veya yok sizene arkadaşlar ?
+ Adtech sponsor ve adsenseden daha çok kazandırıyor, bırakında radmin düşünsün bu işleri, ne boş zamanınız var ya ; gereksiz gereksiz konu açıyorsunuz?
arkadaş alkollü galiba