CevdetBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benden sonra üye olmuşsun, bana gelipde artistlik yapma. burada herkes aynı hak ve özgürlüğe sahip istediğin gibi hitap edemezsin kimseye. sus artık yeter konuştukça batıyorsun.
Ben iyinetin ilk yıllarında bile üyeydim tamam ? hatta yoktur gelip oraya konu açtığında, biz buraya akın etmiştik bebe ? ama sizin gibi çocukların dolacağını düşünmemiştim.Diğer üyeliğimin şifresini hatırlasam ah..