gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- Artist değilim, yapmam.

Vay be 5 sene önceki r10 nerede şimdi r10 nerde hey gidi hey.



Bebe, ben senmiyim replere takılacağım, sadece orada yazan yorumlara takıldım.

5 sene önce nickin neydi?