Konu
r10.net neden adsense kullanmıyor?
25-06-2010, 16:20:23
#20
isousluer
bende - rep verdim bir sorun mu vardı hocam şerefli delikanlı olmakla ne alakası var bunun konuşmanı doğru bulmadım ve - rep attım