gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- Artist değilim, yapmam.

Vay be 5 sene önceki r10 nerede şimdi r10 nerde hey gidi hey.



Bebe, ben senmiyim replere takılacağım, sadece orada yazan yorumlara takıldım.
benden sonra üye olmuşsun, bana gelipde artistlik yapma. burada herkes aynı hak ve özgürlüğe sahip istediğin gibi hitap edemezsin kimseye. sus artık yeter konuştukça batıyorsun.