roxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu sapıttı bırakın şu arkadaşı takılsın kafasına göre gitsin yeni üyelere artistlik yapsın dursun.
1- Artist değilim, yapmam.

Vay be 5 sene önceki r10 nerede şimdi r10 nerde hey gidi hey.

CevdetBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o değilde adamın rep'e bakıyorumda her dakika dahada düşüyor hahahaha
Bebe, ben senmiyim replere takılacağım, sadece orada yazan yorumlara takıldım.