gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben iyinetin ilk yıllarında bile üyeydim tamam ? hatta yoktur gelip oraya konu açtığında, biz buraya akın etmiştik bebe ? ama sizin gibi çocukların dolacağını düşünmemiştim.Diğer üyeliğimin şifresini hatırlasam ah..
Tamam neyse, senle polemiğe giremem. Unutma akıl yaşda değil baştadır. Buda senin imzana bi gönderi. sus yeter artık gereksiz kimseyle tartışma otur yerine.