Konu
r10.net neden adsense kullanmıyor?
25-06-2010, 16:28:38
#32
mert2407
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar konunun seviyesi niye bu kadar düştü !? Bir mod arkadaş ilgilenebilir mi artık ?