Şikayet etmekten vazgeçin!
62
●3.998
- 02-04-2010, 00:19:01Çok kazanmak istiyorsanız reklamverenlerin hile yapmasına son verin. Onlar buna son verirse emin olun adsense yayıncıları hileye tenezzül etmezler...
- 02-04-2010, 00:21:09Sektör farklı beyler. Bizlerde şikayet olmaz, müşteri kaçar. müşteri olmazsa kazançta olmaz.dereliselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkinci nokta Hile bizim işimize gelmez. Yapılan her hile sonucunda hedef Odaklı Sonuçlarda açık çıkar. Adama 1000 gösterimde 100 ürün sattıracakken hile sebebiyle bu oran 20 ye inerse sizin değil bizim başımız ağrır...
İkinci noktada herkez cebinden en az paranın çıkmasını ister. Hile olayları olmasa belkide bumiktarlar artacak bilinmez. Google bana min. 0.5 dolarda reklam yapmamı sağlıyorsa ben senkronizasyon ve düzenlemeler ile bunu 0.3 yapabiliyorsam bu benim çalışma hacmimi artırır. Sizde sağlam içerik girerek ve daha fazla ziyaretçi çekerek günde 5 dolar lıyorsanız bunu 100 dolar yapabilirsiniz. buda sizin çalışma kalitenizdir.
2005 - 2006 yıllarından ne kadar çok kazanıyordu millet değilmi. işte o dönemler milletin %90 ı çok sağlam hile yapıyordu. İçerik olmayan siteden ayda 2000 tl alan vardı. Peki ne oldu. Kendisi kaybetti. Şimdi çok güzel site 10 dolar alıyor haftalık.
Dediğim gibi bir işe hile hurda karıştımı sorunlar artar. Sonra başlar ağrır. Herkes eklemğinin peşinde. Ama birileri büyük lokmayı bedavadan almak isterse sorun çıkar. Ben verdiğim 1000 reklamın 500 tanesini hileye heba edersem, gördüğüm an seni şikayet ederim. Çünkü diğer taraftan şikayet etmesem benim başım ağrırı, ben uykusuz geceler yaşarım. - 02-04-2010, 00:35:44Adwords kuponları Adsense oranlarını alt üst etti gelirler büyük oranlarda düştü buda webmasterları hile yapmaya daha fazla teşvik ediyor. Google çokmu dürüst ki burada ahlaki bir durum söz konusu oluşturulmuş reklam verenler verebildikleri en düşük geliri veriyorlar zaten ellerinden gelse üstte para isteyecek durumdalar dürüstlük sanal alemde neye göre ki google örnek olarak gösterdiği sitelere bile baksanız reklamlar ayırt edilmiyor
- 02-04-2010, 00:42:06Siz namaz kılıyorsunuz diye, zekat veriyorsunuz diye, oruç tutuyorsunuz diye vb gider. Başkaları bunları yapmıyor diye Allah'a şikayet edebilir misiniz? Allah kimin ne yaptığını zaten görmüyor mu? Cezasıda ona göre gelecektir.
Siz verginizi ödüyorsunuz diye vergi kaçıranları gidip şikayet ediyor musunuz? Devletin bi denetim organı var bu işi onlar yapıyor ve yakaladıklarında cezaları kesiliyor..
Aynı konuda google'a da gelince. Siz kazanamıyoruz diye hile yaparak kazananları şikayet edince size ödül mü veriyorlar? Madalya mı takıyorlar
Bırakın kazansınlar. Google denetim yapmıyor mu sanki? Görüp kendileri halletsinler...
Not : Benzetmeleri yanlış anlamayın lütfen. Sadece isteyen istediğini yapsın diyorum. Adsense banı yemiş bi domainim de bulunmamakta... Ama kullanacak olursam da hile yapabilirim
Kolay gelsin cümleten
- 02-04-2010, 00:53:06İlk cevabınız için Haşa Google Allah (cc) değil. O kısma cevap dahi vermek istemiyorum.BatuhanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkinci benzetmenize linkle cevap vereceğim : http://www.edirnevdb.gov.tr/ihbarlar
Hatta Vergi Daireleri bu tarz durumlarda ihbar edene ödül veriyor. Bilginiz olsun
Doğruluk adına, düzen adına yapılan herşeyden madalya bekleyemezsiniz. kaldı ki bir reklamveren ve yöneten olarak bu tarz hile çalışmalarından ben zarar görüyorsam şikayet ederim. Bir reklam yayıncısı olarak hile yapanler yüzünden sistemdeki reklam pastası her geçen gün geriye gidiyorsa, ziyaretçiler başka sitelerde reklam ağına takıldıkları için bana gelince reklamlardan kaçıyorlarsa elnbetteki şikayet ederim. - 02-04-2010, 00:59:14Ya zaten ben reklamverenin şikayet etmesinden yanayım. Ama tersi, yayıncı şikayet ediyor. Ama emin olun sizin de şikayet edilebilecek bir yeriniz olsaydı orası dolar taşardı. 0,5 lik reklamı 0,3 le çıkarmanız demek benim ilk mesajımda bahsettiğim şey demek. Bu reklamveren yayıncı savaşı değil. Yayıncı yayıncı savaşı.sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklamverenlerin de savaşı farklı
Adamlar sırf rakip firmanın günlük bütçedeki parası bitsin diye zırt pırt reklamlarına tıklıyo. Yok böyle birşey ya. Daha fazla ver üste çıksana abi? Milli servete kim sahip çıkıyor ki?
- 02-04-2010, 01:05:200.5 e çıkan bir reklamın 0.3 indirgenmesi optimizasyonla alakalı. Aynen reklam verenin sitesinde reklam optimizasyonu yaparak 1 tık yerine 3 tık alması gibi.dereliselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkinci konu bence buradaki konunun dışında. Oda ayrı bir ahlaksızlık.
Yayıncıda şikayet etmeli bence. Kendi hakkını kotumak için. Çünkü ben 1000 tl reklama pay ayırır ve bu hile ile harcanır bana dönüşü olmazsa ben reklam vermem. Ben reklam vermezsem işini iyi yapan reklam yayıncısıda kazanamaz. Bu çift taraflı kazanç meselesidir. Reklam veren sistemden memnun kaldıkça reklama ağırlık veriri. Reklama verilen ağırlıkta kazancı zıplatır.
Bırakın kazansınlar. Google denetim yapmıyor mu sanki? Görüp kendileri halletsinler...
Adamlar sırf rakip firmanın günlük bütçedeki parası bitsin diye zırt pırt reklamlarına tıklıyo. Yok böyle birşey ya. Daha fazla ver üste çıksana abi? Milli servete kim sahip çıkıyor ki?