• 02-04-2010, 01:05:37
    #37
    BatuhanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki yayıncıları kim koruyacak? Reklam veren 7gundesigarayı bilmemneyi birak. Bunun yüzlerce sitesini her gün milletin işi gücü yok filtreleyecek mi? 0.01 veren reklamlarıda söylemiyorum. E ama Google için önemli olan reklam veren
    Katılıyorum kardeşim.


    Ya bırakın bu ayakları yok doğrluk yok adalet geçin bu işleri haksızlık yaparak reklam firmaları sömürünc eyalaka olursunuz ama bir user birinden darbe aldı hakkını almak icin hile yaptımı vatan haini ilan edersiniz sizde de adalet anlayısı hep tek ya
  • 02-04-2010, 01:06:12
    #38
    Webustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı reklam verenler 0.01$ veriyor diye hileyle tüm reklam verenlerin hakkını yemeniz mi gerekiyor yani. Adaleti sağlamış mı oluyorsunuz? Banane 0.01 verenlerden.
    Şimdi buraya birkaç şey yazarım, ortalık olur çorba. Bak arkadaşın biri üstte yazmış, profesyonel bilgileriyle 0,5 lik reklamı 0,3 le çıkarabiliyor muş. Emin ol bunlar öyle taktikler yapıyorlar ki senin o savunduğun reklamların 0,01 oluyorlar. Ben haklıyım demiyorum. Banlandım ve hakettim. Ama iç savaş yaşanıyor arkadaşım. Yayıncılar asıl rakiplerinin kim olduğunu bilmiyorlar.
  • 02-04-2010, 01:15:25
    #39
    Platin üye
    dereliselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi buraya birkaç şey yazarım, ortalık olur çorba. Bak arkadaşın biri üstte yazmış, profesyonel bilgileriyle 0,5 lik reklamı 0,3 le çıkarabiliyor muş. Emin ol bunlar öyle taktikler yapıyorlar ki senin o savunduğun reklamların 0,01 oluyorlar. Ben haklıyım demiyorum. Banlandım ve hakettim. Ama iç savaş yaşanıyor arkadaşım. Yayıncılar asıl rakiplerinin kim olduğunu bilmiyorlar.
    Şuan yazdıklarınla anlıyorum ki epey bir alev almışsın ban yedin diye.

    Dostum 0.5 e çıkacak reklamı 0.3 den çıkarabiliyoruz doğrudur. Ancak buna sebep olanlarda sizsiniz.

    Ben reklam veriyorum 0.5 e. Bir bakıyorum bir günde gelen ziyaretçi sayısı 1000. bunlardan 500 ü saçma sapan şeylerden gelmi. Ben verirken direkt satış için veriyorum. Yani amaç özelleştirilmiş reklamlar. Google amcaya misal kalem kamera yazınca çıksın diye. cetvel yazınca çıkmasın.

    Ama bir bakıyorum reklama gelen kişi googledan kalem traş diye aramış. b sitesine gitmiş. Oda başka yöntemle benim reklamı sitesine çekmiş onu bana yollamış. Bana ne karı var.

    Herkes işini düzgün yapsa bana 1000 ziyaretçiden 900 tanesi gerçekten o iş için gelse ben 0.5 değil 1 dolar veririm. çünkü bilirm ki reklamın bana olumlu dönüşü var.

    Ama öyle bir noktadaki reklam yayınlayanlar, hepsibana hepsi bana diyor. Yok turizm sitesi açalım reklamlar bende çıksın, yok bilmem ne yapalım yüksek veren reklamlar bende çıksın. Sonrada 0.01 olunca aldığı ağlamaya başlıyor.

    Kardeşim ben 1000 reklamdan 50 satış yapamaz ve 200 dolara kaybedersem, ikinci sefere 1000 reklam için 100 dolar harcarım, üçüncü sefer 50 dolar. Bana kazandıramayacaksa boşa niye yatırayım.

    Ama kazandıran bir reklamsa 1000 reklama 200 dolar yerine 500 dolar harcarım. Bilirim ki dönüşü olacak. kalite artınca dönüşü daha da artacak
  • 02-04-2010, 01:16:56
    #40
    Konuya yorum yazmayacaktım da, @batuhank google ile ALLAH ( C.C ) 'a benzetmiş ya dayanamadım.. Diyecek Söz Bulamıyorum Rabbim İman Nasip Eylesin, Rabbim "Islah" Etsin..

    "@Batuhank" Kardeşimi.!
  • 02-04-2010, 01:21:44
    #41
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan yazdıklarınla anlıyorum ki epey bir alev almışsın ban yedin diye.
    Dostum 0.5 e çıkacak reklamı 0.3 den çıkarabiliyoruz doğrudur. Ancak buna sebep olanlarda sizsiniz.

    Ben reklam veriyorum 0.5 e. Bir bakıyorum bir günde gelen ziyaretçi sayısı 1000. bunlardan 500 ü saçma sapan şeylerden gelmi. Ben verirken direkt satış için veriyorum. Yani amaç özelleştirilmiş reklamlar. Google amcaya misal kalem kamera yazınca çıksın diye. cetvel yazınca çıkmasın.

    Ama bir bakıyorum reklama gelen kişi googledan kalem traş diye aramış. b sitesine gitmiş. Oda başka yöntemle benim reklamı sitesine çekmiş onu bana yollamış. Bana ne karı var.

    Herkes işini düzgün yapsa bana 1000 ziyaretçiden 900 tanesi gerçekten o iş için gelse ben 0.5 değil 1 dolar veririm. çünkü bilirm ki reklamın bana olumlu dönüşü var.

    Ama öyle bir noktadaki reklam yayınlayanlar, hepsibana hepsi bana diyor. Yok turizm sitesi açalım reklamlar bende çıksın, yok bilmem ne yapalım yüksek veren reklamlar bende çıksın. Sonrada 0.01 olunca aldığı ağlamaya başlıyor.

    Kardeşim ben 1000 reklamdan 50 satış yapamaz ve 200 dolara kaybedersem, ikinci sefere 1000 reklam için 100 dolar harcarım, üçüncü sefer 50 dolar. Bana kazandıramayacaksa boşa niye yatırayım.

    Ama kazandıran bir reklamsa 1000 reklama 200 dolar yerine 500 dolar harcarım. Bilirim ki dönüşü olacak. kalite artınca dönüşü daha da artacak
    Bu yazdıklarınla yerden göğe kadar haklısın bir tek şey dışında "Şuan yazdıklarınla anlıyorum ki epey bir alev almışsın ban yedin diye."

    Bak ne güzel tespit etmişsin saçma sapan yerden geldiğini reklamın. İşte tespit et sen yakala, sen şikayet et. Benim anlatmak istediğim bu.
  • 02-04-2010, 01:29:15
    #42
    delidolubirisii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya yorum yazmayacaktım da, @batuhank google ile ALLAH ( C.C ) 'a benzetmiş ya dayanamadım.. Diyecek Söz Bulamıyorum Rabbim İman Nasip Eylesin, Rabbim "Islah" Etsin..

    "@Batuhank" Kardeşimi.!
    Şaka mısın sen? Benzetmeleri yanlış anlamayın yazmışım... Benim orada o benzetmeyi ne için kullandığımı bilmiş olurdun. Allah ile google i bir tutacak benzetecek kadar imansız değilim. Orada devlet ibaresinide kullandım. Ve bu örnekleri çeşitlendirebilirim anlamında. Kolay gelsin.
  • 02-04-2010, 01:37:21
    #43
    5 kez rep verilmiş bu konuyla ilgili. 3 kişi (+) 2 kişi (-) kullanmış. (+) verenlere teşekkür ediyorum. (-) verenler ne kadar dürüst yayın yapıyorsunuz acaba merak ediyorum...
  • 02-04-2010, 01:41:24
    #44
    arkadaşım

    o zaman herkes birisini öldürsün kimse şahitlik etmesin bırakalım polis bulsun

    olurmu öyle ? çoçukca..
  • 02-04-2010, 01:43:15
    #45
    Üyeliği durduruldu
    dereliselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 kez rep verilmiş bu konuyla ilgili. 3 kişi (+) 2 kişi (-) kullanmış. (+) verenlere teşekkür ediyorum. (-) verenler ne kadar dürüst yayın yapıyorsunuz acaba merak ediyorum...
    konunun dogrulugu yada yanlıslıgı tartısılır ama helal olsun herkese karsı bu sekılde dogru bıldıgını durustce soylemen ve savunman cok delıkanlıca