• 02-04-2010, 11:27:52
    #55
    kr0nx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce neden Türk yayıncılara google az veriyor. Hile yapıyorsunuz diye kardeşim. Varsa hile yapan edeyim şikayet. 0.001 alıyorsak hilecilerin yüzünden. Varsa devam eden göstersin edeyim şikayet
    Google sana para vermiyor. Sen yine Türk yayıncılardan para alıyorsun. O ne verirse, sen onu alıyorsun. Çünkü sen sadece içerik reklamlarından para kazanıyorsun.Google ana sayfa aramalarında 1 sayfalara çıkmaya çalışan yayıncılardan değil. Onların zaten muhtemel amacı sadece google aramaları. İçeriği kapatıyor herkes. Veya 0,01 veriyor tık başına sonra oluyor 5 köfte 3 kuruş. Adam köftesini yiyip keyfine bakıyor. Et tabi, şikayet et! Söyle bakalım sitende google reklamları ile içerik gerçek anlamda birbirinden ayırt edilebilir mi? Sırf kaliteli reklamlar çıksın diye saçma sapan makalelerin yok mu? Anahtar kelimelere, yazdığın konuda içermeyen başlıkları da atmıyor musun? veya bunların dışında herhangi bir aldatma taktiği kullanmıyor musun sitene gelen ziyaretçileri?
  • 02-04-2010, 11:31:46
    #56
    Üyeliği durduruldu
    dereliselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google sana para vermiyor. Sen yine Türk yayıncılardan para alıyorsun. O ne verirse, sen onu alıyorsun. Çünkü sen sadece içerik reklamlarından para kazanıyorsun.Google ana sayfa aramalarında 1 sayfalara çıkmaya çalışan yayıncılardan değil. Onların zaten muhtemel amacı sadece google aramaları. İçeriği kapatıyor herkes. Veya 0,01 veriyor tık başına sonra oluyor 5 köfte 3 kuruş. Adam köftesini yiyip keyfine bakıyor. Et tabi, şikayet et! Söyle bakalım sitende google reklamları ile içerik gerçek anlamda birbirinden ayırt edilebilir mi? Sırf kaliteli reklamlar çıksın diye saçma sapan makalelerin yok mu? Anahtar kelimelere, yazdığın konuda içermeyen başlıkları da atmıyor musun? veya bunların dışında herhangi bir aldatma taktiği kullanmıyor musun sitene gelen ziyaretçileri?
    Kardeş google cebinden cıkartıp vermiyor. Ama KELİME FİYATIN DÜŞÜK. 2.ci kalite çıkıyor reklamın. Düşük kelime fiyatı çöp siteleri arttırıyor.
  • 02-04-2010, 11:43:05
    #57
    şimdi şöyle bir mantık var ama bedava kuponlardan dolayı bu olay artık geçerli değil

    diyorsunuzki bir reklamı 1000 site yayınlıyor bana 0.01$ veriyor tık başı.ben hile yapanları şikayet edeyim o zaman daha az site reklamı yayınlar bana verilen para artar diye bekliyorsunuz...mantıken doğru ama bedava dağıtılan kuponların sayısı yüzbinlerce olunca alacağınız para değişmiyor.

    Siz istediğiniz kadar dürüst olun , yayıncılar bedava kuponlar ile reklama para vermediği için bu reklam paraları googledan çıkıyor ve reklam paralarını google düşükde tutmasını sağlıyor.Malum onun kasasından çıkıyor para
  • 02-04-2010, 11:45:48
    #58
    Üyeliği durduruldu
    ya o sorunda değil. Benim şirket sahibi müşterilerim var baya büyük çimento fabrikaları gibi. Reklam bütçesi ayırıyorlar 50.000 TL gibi . Bu bütçenin yarısını adsense verse sizin gibi bot ziyaretçi caydırıcı ziyaretçi gelecek. Ne işe yarayacak bu ? Hiçbirşeye bu adam neden sokağa parasını atsın?. 7 TL ücret ödeyip 100 TL kupondan yararlanır 0.001 verir durur.


    Ek olarak su bedava kuponlardan yakınmışsınız. Bedava kupon neden dağıtılıyor ? Hayır zekat yapmıyor google. Google reklamcılıgını yaygınlastırmak burada geliştirmek. Gelişme olmadıkca bol bol kupon gönderir.Hile yapan bir toplulukta gelişemez.
  • 02-04-2010, 11:50:19
    #59
    bu konuyu kapatın bu konunun sonu hayır değil tamam isteyen hilekar olur eşşek sütünü ana sütü diye içer ister dürüst olur acar allaha ellerini nasibini bekler.
    şikayet etmek isteyen gider eder
    etmeyen de etmez uzatmayalım artık
  • 02-04-2010, 12:04:04
    #60
    kr0nx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya o sorunda değil. Benim şirket sahibi müşterilerim var baya büyük çimento fabrikaları gibi. Reklam bütçesi ayırıyorlar 50.000 TL gibi . Bu bütçenin yarısını adsense verse sizin gibi bot ziyaretçi caydırıcı ziyaretçi gelecek. Ne işe yarayacak bu ? Hiçbirşeye bu adam neden sokağa parasını atsın?. 7 TL ücret ödeyip 100 TL kupondan yararlanır 0.001 verir durur.


    Ek olarak su bedava kuponlardan yakınmışsınız. Bedava kupon neden dağıtılıyor ? Hayır zekat yapmıyor google. Google reklamcılıgını yaygınlastırmak burada geliştirmek. Gelişme olmadıkca bol bol kupon gönderir.Hile yapan bir toplulukta gelişemez.
    adam google reklamlarını yaygınlaştırıyor zaten reklam veren o kadar düşük bütçe ile reklamlarını yayınlatıyorki google reklamlarını çok seviyor
  • 02-04-2010, 12:08:22
    #61
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    herkes kendince hakli, kavga niye ??
  • 02-04-2010, 12:49:39
    #62
    konuya yorum yazılacagına millet yine birbirine girmiş
    Türk milleti olarak hiç bi yerde geçinemiyoruz:S
  • 02-04-2010, 13:26:59
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Neden vazgeçelim kardeşim , biz hile hurda yapmıyoruz , çabalıyoruz 2 kuruş kazanabilmek için. Adam reklamlara tıklamassan açılmaz yazıp bilmeyenlerin dikkatini çeksin paraya para demesin. Ne güzel dünya bizde gelelim oraya .