Google sana para vermiyor. Sen yine Türk yayıncılardan para alıyorsun. O ne verirse, sen onu alıyorsun. Çünkü sen sadece içerik reklamlarından para kazanıyorsun.Google ana sayfa aramalarında 1 sayfalara çıkmaya çalışan yayıncılardan değil. Onların zaten muhtemel amacı sadece google aramaları. İçeriği kapatıyor herkes. Veya 0,01 veriyor tık başına sonra oluyor 5 köfte 3 kuruş. Adam köftesini yiyip keyfine bakıyor. Et tabi, şikayet et! Söyle bakalım sitende google reklamları ile içerik gerçek anlamda birbirinden ayırt edilebilir mi? Sırf kaliteli reklamlar çıksın diye saçma sapan makalelerin yok mu? Anahtar kelimelere, yazdığın konuda içermeyen başlıkları da atmıyor musun? veya bunların dışında herhangi bir aldatma taktiği kullanmıyor musun sitene gelen ziyaretçileri?
Kardeş google cebinden cıkartıp vermiyor. Ama KELİME FİYATIN DÜŞÜK. 2.ci kalite çıkıyor reklamın. Düşük kelime fiyatı çöp siteleri arttırıyor.