şimdi şöyle bir mantık var ama bedava kuponlardan dolayı bu olay artık geçerli değil
diyorsunuzki bir reklamı 1000 site yayınlıyor bana 0.01$ veriyor tık başı.ben hile yapanları şikayet edeyim o zaman daha az site reklamı yayınlar bana verilen para artar diye bekliyorsunuz...mantıken doğru ama bedava dağıtılan kuponların sayısı yüzbinlerce olunca alacağınız para değişmiyor.
Siz istediğiniz kadar dürüst olun , yayıncılar bedava kuponlar ile reklama para vermediği için bu reklam paraları googledan çıkıyor ve reklam paralarını google düşükde tutmasını sağlıyor.Malum onun kasasından çıkıyor para