• 02-04-2010, 01:58:06
    #46
    VENUETA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konunun dogrulugu yada yanlıslıgı tartısılır ama helal olsun herkese karsı bu sekılde dogru bıldıgını durustce soylemen ve savunman cok delıkanlıca
    Teşekkür ederim dostum. Adwords'ü de Adsense'i de tüm çakallıklarıyla çok iyi biliyorum. Kimlerin ne yaptığını da. Politikaya uymaya kalksan sitenin en ücra köşesine tabiri caizse ..besinin örekesine yerleştirmen gerekir reklamı.

    Politikaya ilişkin birkaç Reklam yayınlama kuralı ;

    • Web sayfalarının içeriğinde ya da kodunda çok fazla sayıda, tekrar eden veya alakasız anahtar kelimeler kullanmayın.
    • Gizli metin veya gizli bağlantılar kullanmayın.
    • Faydalı, bilgi açısından zengin bir site oluşturun ve içeriğinizi açık ve doğru şekilde anlatan sayfalar hazırlayın.
    • (Web siteniz) İstenmeyen toplu e-postalar veya üçüncü taraf web sitelerinde istenmeyen reklamlar yoluyla tanıtılamaz.
    • Google reklamlarını gösteren siteler, kullanıcıların kolay gezinebileceği nitelikte olmalıdır. Siteler, kullanıcı tercihlerini değiştiremez, kullanıcıları istenmeyen web sitelerine yönlendiremez, indirme başlatamaz, kötü amaçlı yazılımlar bulunduramaz veya sitede gezinmeye müdahale eden pop-up'lar veya arkada açılır pencereler içeremez.
    • Reklamları, o sayfadaki diğer içerikten ayırt edilemeyecek şekilde biçimlendiremez.

    Zor arkadaşlar bu kuralların tamamına uymak, zor... Varsa ben tam manasıyla reklam yayınlama politikalarına uyuyorum diyen, çıksın. Beni destekleyenlere teşekkür ediyorum. Sizlerle de paylaşmak istiyorum.

    Toplam 8 değerlendirme 6 (+) ve 2 (-) Bu 2 - verenlerden biri sinnerxx olsa gerek.
  • 02-04-2010, 02:10:40
    #47
    Platin üye
    dereliselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim dostum. Adwords'ü de Adsense'i de tüm çakallıklarıyla çok iyi biliyorum. Kimlerin ne yaptığını da. Politikaya uymaya kalksan sitenin en ücra köşesine tabiri caizse ..besinin örekesine yerleştirmen gerekir reklamı.

    Politikaya ilişkin birkaç Reklam yayınlama kuralı ;

    • Web sayfalarının içeriğinde ya da kodunda çok fazla sayıda, tekrar eden veya alakasız anahtar kelimeler kullanmayın.
    • Gizli metin veya gizli bağlantılar kullanmayın.
    • Faydalı, bilgi açısından zengin bir site oluşturun ve içeriğinizi açık ve doğru şekilde anlatan sayfalar hazırlayın.
    • (Web siteniz) İstenmeyen toplu e-postalar veya üçüncü taraf web sitelerinde istenmeyen reklamlar yoluyla tanıtılamaz.
    • Google reklamlarını gösteren siteler, kullanıcıların kolay gezinebileceği nitelikte olmalıdır. Siteler, kullanıcı tercihlerini değiştiremez, kullanıcıları istenmeyen web sitelerine yönlendiremez, indirme başlatamaz, kötü amaçlı yazılımlar bulunduramaz veya sitede gezinmeye müdahale eden pop-up'lar veya arkada açılır pencereler içeremez.
    • Reklamları, o sayfadaki diğer içerikten ayırt edilemeyecek şekilde biçimlendiremez.

    Zor arkadaşlar bu kuralların tamamına uymak, zor... Varsa ben tam manasıyla reklam yayınlama politikalarına uyuyorum diyen, çıksın. Beni destekleyenlere teşekkür ediyorum. Sizlerle de paylaşmak istiyorum.

    Toplam 8 değerlendirme 6 (+) ve 2 (-) Bu 2 - verenlerden biri sinnerxx olsa gerek.
    Kimseye tartışıyorum diye - rep vermem. Verdiğim taktirde de yanına -- SİNNERXX diye yazarım.

    Kaldı ki başkalarına çamur atmak yerine SİLVER alırsınız kim ne vermiş görürüsünüz. Evini kilitli tut komşunu hırsız tutma misali.

    Diğer nokta ya kurallara uyarsın yada kapıya yoolanırsın diye bir tabir vardır. Uyamıyorsan o zaman kapıda kalmana ses çıkarmayacaksın. Kapıya atan güvenlikçide olur, içerideki bir konukta, apartmanın sahibide. Orası değil sizle ilgili olan. Sizin ilgi alnınız KURALLARA UYMAK...
  • 02-04-2010, 02:52:41
    #48
    Üyeliği durduruldu
    google onca türk insanı üzerinden milyon dolarlar kazanırken bizim insanımız googledan fazla kazansın ne var ?

    google sizin paranızı catur cutur yerken hiç seismiz cıkmıyor

    google onca kaliteli sitelerimizde tık başı 0,01 verirkken hepimiz burda bas bas bağırıyoruz isyan ediyor yeter google üstümüzden kazandığın diyoruz

    şimdide googledan kazanan kişileri şikayet ediyorsunuz

    birlik olmak gerekirken birliği düşmana kaptırıyorsunuz

    yazık..
  • 02-04-2010, 03:02:58
    #49
    Üyeliği durduruldu
    bız bırmızı yerken googlede bizi yiyor catur cutur acık ve net
  • 02-04-2010, 03:05:00
    #50
    Üyeliği durduruldu
    VENUETA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bız bırmızı yerken googlede bizi yiyor catur cutur acık ve net
    işte bu ya işin özü bu arkadaş google bize takarken( yanlış anlamayın) sesimizi cıkaramıyoruz ,bizden biri google a takınca haydaa huraa 6k kaznamış hemen şikayet edelim..

    inanın böyle hiç bir yere varamayız
  • 02-04-2010, 03:05:39
    #51
    Üyeliği durduruldu
    görelim googleyı bıraksın kupon dagıtmayı reklam tıklarına verılen 000.1 komık rakamlarada sınırlama cıddıyet getırısın google efendı semınerlerınde nasıl ucuz reklam verılır ögretmekden vazgecsın bak o zaman kımse hıleye basvurmaz ac gozluler harıc google adsense de mantık basıt yayıncıyı nasıl yolarım tek derdı bu bızde burda bırbırımızi yoluyoruz google kazanıyor
  • 02-04-2010, 10:18:20
    #52
    Hem hile yapılsın hemde şikayet edilmesin diyorsun..
    Dürüsler nolacak peki ?
    Bugüne kadar tek bir hileye başvurmadım, Adtech kullanırdım karı kız resimlerinden kaldırdım, Film sitelerinde çoğu kişi player resminin içine adsense koyuyor vs vs. bu işi bir helali ile yapmak var birde yalan yanlış milleti kandırarak yapmak var.
    Kimse alınmasın gücenmesin ben işimi dürüst yapıp az kazanıyorsam millet hile ile yapıyorsa şikayet etmek hakkım.
  • 02-04-2010, 11:04:47
    #53
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem hile yapılsın hemde şikayet edilmesin diyorsun..
    Dürüsler nolacak peki ?
    Bugüne kadar tek bir hileye başvurmadım, Adtech kullanırdım karı kız resimlerinden kaldırdım, Film sitelerinde çoğu kişi player resminin içine adsense koyuyor vs vs. bu işi bir helali ile yapmak var birde yalan yanlış milleti kandırarak yapmak var.
    Kimse alınmasın gücenmesin ben işimi dürüst yapıp az kazanıyorsam millet hile ile yapıyorsa şikayet etmek hakkım.
    İşinizi dürüst yaptığınız sitenizi eğer sakıncası yoksa PM ile alabilir miyim?
  • 02-04-2010, 11:17:07
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Sizce neden Türk yayıncılara google az veriyor. Hile yapıyorsunuz diye kardeşim. Varsa hile yapan edeyim şikayet. 0.001 alıyorsak hilecilerin yüzünden. Varsa devam eden göstersin edeyim şikayet