google onca türk insanı üzerinden milyon dolarlar kazanırken bizim insanımız googledan fazla kazansın ne var ?
google sizin paranızı catur cutur yerken hiç seismiz cıkmıyor
google onca kaliteli sitelerimizde tık başı 0,01 verirkken hepimiz burda bas bas bağırıyoruz isyan ediyor yeter google üstümüzden kazandığın diyoruz
şimdide googledan kazanan kişileri şikayet ediyorsunuz
birlik olmak gerekirken birliği düşmana kaptırıyorsunuz
yazık..