Sizce neden Türk yayıncılara google az veriyor. Hile yapıyorsunuz diye kardeşim. Varsa hile yapan edeyim şikayet. 0.001 alıyorsak hilecilerin yüzünden. Varsa devam eden göstersin edeyim şikayet