Teşekkür ederim dostum. Adwords'ü de Adsense'i de tüm çakallıklarıyla çok iyi biliyorum. Kimlerin ne yaptığını da. Politikaya uymaya kalksan sitenin en ücra köşesine tabiri caizse ..besinin örekesine yerleştirmen gerekir reklamı.
Politikaya ilişkin birkaç Reklam yayınlama kuralı ; - Web sayfalarının içeriğinde ya da kodunda çok fazla sayıda, tekrar eden veya alakasız anahtar kelimeler kullanmayın.
- Gizli metin veya gizli bağlantılar kullanmayın.
- Faydalı, bilgi açısından zengin bir site oluşturun ve içeriğinizi açık ve doğru şekilde anlatan sayfalar hazırlayın.
- (Web siteniz) İstenmeyen toplu e-postalar veya üçüncü taraf web sitelerinde istenmeyen reklamlar yoluyla tanıtılamaz.
- Google reklamlarını gösteren siteler, kullanıcıların kolay gezinebileceği nitelikte olmalıdır. Siteler, kullanıcı tercihlerini değiştiremez, kullanıcıları istenmeyen web sitelerine yönlendiremez, indirme başlatamaz, kötü amaçlı yazılımlar bulunduramaz veya sitede gezinmeye müdahale eden pop-up'lar veya arkada açılır pencereler içeremez.
- Reklamları, o sayfadaki diğer içerikten ayırt edilemeyecek şekilde biçimlendiremez.
Zor arkadaşlar bu kuralların tamamına uymak, zor... Varsa ben tam manasıyla reklam yayınlama politikalarına uyuyorum diyen, çıksın. Beni destekleyenlere teşekkür ediyorum. Sizlerle de paylaşmak istiyorum.
Toplam 8 değerlendirme 6 (+) ve 2 (-) Bu 2 - verenlerden biri
sinnerxx olsa gerek.
Kimseye tartışıyorum diye - rep vermem. Verdiğim taktirde de yanına -- SİNNERXX diye yazarım.
Kaldı ki başkalarına çamur atmak yerine SİLVER alırsınız kim ne vermiş görürüsünüz. Evini kilitli tut komşunu hırsız tutma misali.
Diğer nokta ya kurallara uyarsın yada kapıya yoolanırsın diye bir tabir vardır. Uyamıyorsan o zaman kapıda kalmana ses çıkarmayacaksın. Kapıya atan güvenlikçide olur, içerideki bir konukta, apartmanın sahibide. Orası değil sizle ilgili olan. Sizin ilgi alnınız KURALLARA UYMAK...