Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem hile yapılsın hemde şikayet edilmesin diyorsun..
Dürüsler nolacak peki ?
Bugüne kadar tek bir hileye başvurmadım, Adtech kullanırdım karı kız resimlerinden kaldırdım, Film sitelerinde çoğu kişi player resminin içine adsense koyuyor vs vs. bu işi bir helali ile yapmak var birde yalan yanlış milleti kandırarak yapmak var.
Kimse alınmasın gücenmesin ben işimi dürüst yapıp az kazanıyorsam millet hile ile yapıyorsa şikayet etmek hakkım.
İşinizi dürüst yaptığınız sitenizi eğer sakıncası yoksa PM ile alabilir miyim?