bu konuyu kapatın bu konunun sonu hayır değil tamam isteyen hilekar olur eşşek sütünü ana sütü diye içer ister dürüst olur acar allaha ellerini nasibini bekler.
şikayet etmek isteyen gider eder
etmeyen de etmez uzatmayalım artık