ya o sorunda değil. Benim şirket sahibi müşterilerim var baya büyük çimento fabrikaları gibi. Reklam bütçesi ayırıyorlar 50.000 TL gibi . Bu bütçenin yarısını adsense verse sizin gibi bot ziyaretçi caydırıcı ziyaretçi gelecek. Ne işe yarayacak bu ? Hiçbirşeye bu adam neden sokağa parasını atsın?. 7 TL ücret ödeyip 100 TL kupondan yararlanır 0.001 verir durur.


Ek olarak su bedava kuponlardan yakınmışsınız. Bedava kupon neden dağıtılıyor ? Hayır zekat yapmıyor google. Google reklamcılıgını yaygınlastırmak burada geliştirmek. Gelişme olmadıkca bol bol kupon gönderir.Hile yapan bir toplulukta gelişemez.