Bazı reklam verenler 0.01$ veriyor diye hileyle tüm reklam verenlerin hakkını yemeniz mi gerekiyor yani. Adaleti sağlamış mı oluyorsunuz? Banane 0.01 verenlerden.
Şimdi buraya birkaç şey yazarım, ortalık olur çorba. Bak arkadaşın biri üstte yazmış, profesyonel bilgileriyle 0,5 lik reklamı 0,3 le çıkarabiliyor muş. Emin ol bunlar öyle taktikler yapıyorlar ki senin o savunduğun reklamların 0,01 oluyorlar. Ben haklıyım demiyorum. Banlandım ve hakettim. Ama iç savaş yaşanıyor arkadaşım. Yayıncılar asıl rakiplerinin kim olduğunu bilmiyorlar.