Siz namaz kılıyorsunuz diye, zekat veriyorsunuz diye, oruç tutuyorsunuz diye vb gider. Başkaları bunları yapmıyor diye Allah'a şikayet edebilir misiniz? Allah kimin ne yaptığını zaten görmüyor mu? Cezasıda ona göre gelecektir.
Siz verginizi ödüyorsunuz diye vergi kaçıranları gidip şikayet ediyor musunuz? Devletin bi denetim organı var bu işi onlar yapıyor ve yakaladıklarında cezaları kesiliyor..
Aynı konuda google'a da gelince. Siz kazanamıyoruz diye hile yaparak kazananları şikayet edince size ödül mü veriyorlar? Madalya mı takıyorlar

Bırakın kazansınlar. Google denetim yapmıyor mu sanki? Görüp kendileri halletsinler...
Not : Benzetmeleri yanlış anlamayın lütfen. Sadece isteyen istediğini yapsın diyorum. Adsense banı yemiş bi domainim de bulunmamakta... Ama kullanacak olursam da hile yapabilirim

Kolay gelsin cümleten