Madem 10.000 TL gibi reklam yönetiyorsun işinize gelir adsense yayıncısının hile yapması. Sizin sektörde neler var neler. Sizde neden yok şikayet abicim. Milletin hile yapmasına sebep reklamverenlerin yaptığı hileler unutmayın. Ben sene 2007 de günde 70-100 USD kazanıyorken, aynı mantıkta sitedeki kazanç 5 USD lere düşmüş durumda. Unutmayın bizi ilgilendirmiyor sizin google sponsor bağlantılarda verdiğiniz reklamlar. İçerik reklamlarında yapılan oyunların ne olduğunu çok iyi biliyorum.
Sizi şiddetle destekliyorum...
Sektör farklı beyler. Bizlerde şikayet olmaz, müşteri kaçar. müşteri olmazsa kazançta olmaz.
İkinci nokta Hile bizim işimize gelmez. Yapılan her hile sonucunda hedef Odaklı Sonuçlarda açık çıkar. Adama 1000 gösterimde 100 ürün sattıracakken hile sebebiyle bu oran 20 ye inerse sizin değil bizim başımız ağrır...
İkinci noktada herkez cebinden en az paranın çıkmasını ister. Hile olayları olmasa belkide bumiktarlar artacak bilinmez. Google bana min. 0.5 dolarda reklam yapmamı sağlıyorsa ben senkronizasyon ve düzenlemeler ile bunu 0.3 yapabiliyorsam bu benim çalışma hacmimi artırır. Sizde sağlam içerik girerek ve daha fazla ziyaretçi çekerek günde 5 dolar lıyorsanız bunu 100 dolar yapabilirsiniz. buda sizin çalışma kalitenizdir.
2005 - 2006 yıllarından ne kadar çok kazanıyordu millet değilmi. işte o dönemler milletin %90 ı çok sağlam hile yapıyordu. İçerik olmayan siteden ayda 2000 tl alan vardı. Peki ne oldu. Kendisi kaybetti. Şimdi çok güzel site 10 dolar alıyor haftalık.
Dediğim gibi bir işe hile hurda karıştımı sorunlar artar. Sonra başlar ağrır. Herkes eklemğinin peşinde. Ama birileri büyük lokmayı bedavadan almak isterse sorun çıkar. Ben verdiğim 1000 reklamın 500 tanesini hileye heba edersem, gördüğüm an seni şikayet ederim. Çünkü diğer taraftan şikayet etmesem benim başım ağrırı, ben uykusuz geceler yaşarım.