iddaaevi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10.neden adsense kullanmıyo ?
72
●7.351
- 30-01-2007, 20:15:58Biraz Düşün Mantıklı anlarsın nedne oldugunu ...aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelirleri Giderlerin ne oldgunu ayrıca Düşün Bi ara PC ye kapat Acaba neden VIP bolum war diye Sorgula kendini - 30-01-2007, 20:25:45MisafirMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence konunun kapanması adına yapılmış bir yorum gibi geldi.
Sonuçta Ringofon,text reklamlar ve host şirketlerinin verdiği reklamlar bedava yayınlanmıyor r10.net te.
Ayrıca r10 tabiki para kazanma amaçlı bir sistem olmamalı.Ancak ben konuya farklı bir bakış açısından bakacağım.
Konu Normal para kazanma değilde GOOGLE ADSENSE reklamlarının olmaması zaten sanırım.
Google adsenseyi detsekleyen ve google fan diye lanse edilen bir forum r10.net
Dolasıyı ile Hiçkimse tıklamasa bile Google adsense reklamları bulundurması Temsil ve teşfik açısındanda hoş bir davranış olabilir.
Ha Ayrıca google adsenseden ortaya çıkabilecek gelir şu tür şekıllerde değerlendirilebilir.
*Forumun sunucu giderleri
*Yabancı makalelerin türkçeye çevirilmesi için çevirmenlere ödeme yapılabilir.Ve bu türkçe makaleler r10 altından yayınlanabilir.
*R10 altında yapılan çeşitli yarışmalar için bu paralar finansman kaynağı olabilir.
*Sadece r10 a özel scriptler yazdırılarak piyasaya r10.net başlığı altında ücretsiz olarak dağıtılabilir.
*Forum içerisindeki aktiviteler için finansman sağlanabilir(Toplantılar vs.)
- 30-01-2007, 20:31:17Üyeliği durdurulduİşte Mertiximden de bu beklenirMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 3. Üye olarak zaten buraya dalmış ilk kişi sayılırım
R10 zaten bu günlere hep sevgiyle geldi, inşallah da hep öyle devam edecek.
- 31-01-2007, 10:33:53MisafirKazanıyor evet orada revenue (böyleydi galiba) diye bir sistem var...Oradaki gelirleri webmasterlar paylaşıyor % lik oranlarla..jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/forumda/14364-ads...hlight=revenue
Burada konuyu okuyun anlarsınız...
parayı veren düdüğü çalmıyor mu 
Ben de 3. Üye olarak zaten buraya dalmış ilk kişi sayılırım