radmin madem para kazanmak açmadın bu forumu neden gold üyelik diye bir şey kurdun ?

parayı veren düdüğü çalmıyor mu
(not:şakaydı

son 3 günde 2 kere ard arda ban yedim,iki dk soluklanayım

)
Biraz Düşün Mantıklı anlarsın nedne oldugunu ...
Gelirleri Giderlerin ne oldgunu ayrıca Düşün Bi ara PC ye kapat Acaba neden VIP bolum war diye Sorgula kendini