aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
radmin madem para kazanmak açmadın bu forumu neden gold üyelik diye bir şey kurdun ? parayı veren düdüğü çalmıyor mu

(not:şakaydı son 3 günde 2 kere ard arda ban yedim,iki dk soluklanayım )
Biraz Düşün Mantıklı anlarsın nedne oldugunu ...
Gelirleri Giderlerin ne oldgunu ayrıca Düşün Bi ara PC ye kapat Acaba neden VIP bolum war diye Sorgula kendini