jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben digital poınt ın 10.000$ kazandığını sanmıyorum..
Kazanıyor evet orada revenue (böyleydi galiba) diye bir sistem var...Oradaki gelirleri webmasterlar paylaşıyor % lik oranlarla..

https://www.r10.net/forumda/14364-ads...hlight=revenue

Burada konuyu okuyun anlarsınız...