r10.net para kazanmak için açılmadı.
Ben bildiklerimi insanlar ile paylaşmak için açtım.Sağolsun arkadaşlarda yardım etti bugünlere geldi...
Benim çizgim Bu :
"insanların en hayırlısı, insanlara en çok faydası dokunandır" (H.Ş)
Bence konunun kapanması adına yapılmış bir yorum gibi geldi. Sonuçta Ringofon,text reklamlar ve host şirketlerinin verdiği reklamlar bedava yayınlanmıyor r10.net te.
Ayrıca r10 tabiki para kazanma amaçlı bir sistem olmamalı.Ancak ben konuya farklı bir bakış açısından bakacağım.
Konu Normal para kazanma değilde GOOGLE ADSENSE reklamlarının olmaması zaten sanırım.
Google adsenseyi detsekleyen ve google fan diye lanse edilen bir forum r10.net
Dolasıyı ile Hiçkimse tıklamasa bile Google adsense reklamları bulundurması Temsil ve teşfik açısındanda hoş bir davranış olabilir.
Ha Ayrıca google adsenseden ortaya çıkabilecek gelir şu tür şekıllerde değerlendirilebilir.
*Forumun sunucu giderleri
*Yabancı makalelerin türkçeye çevirilmesi için çevirmenlere ödeme yapılabilir.Ve bu türkçe makaleler r10 altından yayınlanabilir.
*R10 altında yapılan çeşitli yarışmalar için bu paralar finansman kaynağı olabilir.
*Sadece r10 a özel scriptler yazdırılarak piyasaya r10.net başlığı altında ücretsiz olarak dağıtılabilir.
*Forum içerisindeki aktiviteler için finansman sağlanabilir(Toplantılar vs.)