SEaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte Mertiximden de bu beklenir Ben de 3. Üye olarak zaten buraya dalmış ilk kişi sayılırım R10 zaten bu günlere hep sevgiyle geldi, inşallah da hep öyle devam edecek.
konu dışı 4. üye olmayasın