Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
30-01-2007, 20:55:53
#33
rnmks
SEaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşte Mertiximden de bu beklenir
Ben de 3. Üye olarak zaten buraya dalmış ilk kişi sayılırım
R10 zaten bu günlere hep sevgiyle geldi, inşallah da hep öyle devam edecek.
konu dışı 4. üye olmayasın