Anket Nginx, LiteSpeed, Apache Hangisini Tercih Edersiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 359
Nginx, LiteSpeed, Apache Hangisini Tercih Edersiniz?
Nginx
%40,39 (145 Oy)
LiteSpeed
%45,40 (163 Oy)
Apache
%14,21 (51 Oy)
  • 01-11-2010, 19:19:32
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efendim efendim? Hangi üzücü davranış? Siz başka biriyle konuşmuş olmalısınız, şu ana kadar msnde bana ana avrat küfür eden adama bile kötü konuşmam, şifreyi değiştirip yazdığım mesajlara cevap vermeyip tek bir iletişim yolu bile denemeyip sonrada bilmem kim olmasaydı sorunu çözemeyecektik gibi bir tavırı hiç yakıştıramadım sana kuaza. Şu an işteyim ve şu seni üzdüğüm msn loglarına bakmak için can atıyorum, ayrıca yapabilecek birşey kalmadı başka biri baksın gibi bir mesaj yazıp seni başımdan savmışmıyım onuda merak etmekteyim.

    2 ay önceki müşterim bile gelse sorunu olsa zamanım el verdiğince yardımcı oluyorum, inkar edebilecek bir arkadaşımız varsa gelsin buraya yazsın.
    Ustad benim sorunum mevcut sen 3 gun seni bekledim konunda 6-10 saat yaziyor. buna bisey demedim, gec olsun temiz olsun istedim. Neyse onu gecik, nginxi kurdun tamam ama asil sorun o degil burda yazmak istemiyorum sen biliyorsundur, hatirlamiyorsanda p.m ile gonderirim loglari yada sorunu. o sorunun hallolmasini beklerken senin asagidaki tavrin uzdu beni:
    KUAZA : 2 kisi tek kisiden herzaman iyidir 
    Elazığlı168 : çıkıyorum ben 
    Elazığlı168 : birssürü şey yazdım 
    Elazığlı168 : onlara 
    Elazığlı168 : bir göz atarsın:D 
    KUAZA : nereye yazdin 
    KUAZA : msnden gelenler icin mi diyorsun ? 
    Elazığlı168 : he:D 
    KUAZA : problemimizi cozecek seyler degil pek :) 
    Elazığlı168 : eyvallah :D 
    KUAZA : neyse sen cik tamam 
    KUAZA : ben hallederim gerisini
    dokumanlardan az cok nginx kurulmasini yapabiliyorum ben, senlede konustum, yinede bilen birisinin isle ugrasmasini tercih ettim.

    Eski sunucumuzu hazirlayan victories yogundu, ona ulassam size is vermeyecektim ama ulasamayinca ve forumda tecrubeli biri olarak gordugum icin size vermeyi uygun gordum.

    bu arada nginx kurmak isteyenler cpanel varsa buradaki uygulamayi kullanabilirler: http://forums.cpanel.net/f77/nginx-a...er-148109.html

    ayarlarida cok zor degil bir kac kere kullanmaniz ve arastirmaniz yeterli.

    bu arada kuaza@live.be yi acamiyorum bir suredir, cunku islerimin geneli iced.malibu@hotmail.com da bu aralar,kuaza@live.com u acarsam bisey yazmissaniz gerekli cevabi iletirim.

    gereksiz mesajlasmalarla konunun uzamasini istemiyorum, varsa cozulecek bir sey lutfen msn yada p.m ile cozelim. birbirimizi kirmaya gerek yok diye dusunuyorum ne olursa olsun..
  • 01-11-2010, 19:46:03
    #29
    sunucuoptimizasyon.com
    kuaza sunucuya hiç mudahele etmeden oncede sorun yaşıyordun ve o zaman litespeed vardı yani yaşadığın problem neyse benden oncede vardı, verdiğim 6-10 saatlik sure sunucuda ekstra hiçbir problem olmaması şartıyla gecerlidir. Mesajında nginx kurulumu kolay bosa para vermeyin kendiniz kurarsınız demeye getirmişsin olayı, sen o linkten indir kur bakalım nginx whm plugini bak bakalım o haliyle sunucunda problemler erişim sorunları bitiyor mu? Nginx ve apache için kendi geliştirdiğim 10 larca farklı konfigurasyon var bunu ne senin okudugun dokumanlarda bulabilirsin ne de victoriese yaptırabilirsin. Ama sen maalesef buna fırsat vermedin bıçak gibi keserek herseyi bitirdin. Projelerinde basarılar diliyorum.
  • 01-11-2010, 20:02:02
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuaza sunucuya hiç mudahele etmeden oncede sorun yaşıyordun ve o zaman litespeed vardı yani yaşadığın problem neyse benden oncede vardı, verdiğim 6-10 saatlik sure sunucuda ekstra hiçbir problem olmaması şartıyla gecerlidir. Mesajında nginx kurulumu kolay bosa para vermeyin kendiniz kurarsınız demeye getirmişsin olayı, sen o linkten indir kur bakalım nginx whm plugini bak bakalım o haliyle sunucunda problemler erişim sorunları bitiyor mu? Nginx ve apache için kendi geliştirdiğim 10 larca farklı konfigurasyon var bunu ne senin okudugun dokumanlarda bulabilirsin ne de victoriese yaptırabilirsin. Ama sen maalesef buna fırsat vermedin bıçak gibi keserek herseyi bitirdin. Projelerinde basarılar diliyorum.
    konu benim ustad victoriesi dahil edip kucuk gormene gerek yok, kimse kirilmasin istiyorum, senin konuna girip biseyde yazmadim, traderde kullanmadim, herhangi sekilde kotu bisey de demedim. senden once sorun yoktu, litespeed vardi calisiyordu, tam nsler oturmamisti tabi ama yuku hesap etmek zor. Boyle bir sunucuda:

    AMD Bi Opteron 6128
    16x 2.00+ GHz
    2x 12 Mo L3 - QPI 2x 6.4 GT/sec
    64 bits
    32 Go DDR3

    litespeed nasil cakilir hala aklim almiyor, sanada suc bulmuyorum, cunku litespeed uzmani degilim. sunucudami yoksa bizdemi sorun bilmiyorum..

    nginx konfigurasyonlarina gelince bence abartmanin gercekten alemi yok. Uzatmayada gerek yok, bu konuda adimin gecmesi uzdu beni, bu tarz bir polemige girmek istemiyordum. Neyse olan oldu, giden gitti, gelen geldi. Herkese gecmis olsun, herkesde kendi isine baksin artik. Tesekkurler.
  • 01-11-2010, 21:23:02
    #31
    konuda benim adım neden defalarca anıldı anlam veremedim, ben kimseye taş atmadım, benden önce sunucuda sizin çalıştığınızdan bile vallahi billahi haberim yoktu,

    gece resim yüklemek için siteye girdiğimde açılmayınca .info uzantılı bloğuna girdim ve ordan kuazaya yazdım,

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nginx ve apache için kendi geliştirdiğim 10 larca farklı konfigurasyon var bunu ne senin okudugun dokumanlarda bulabilirsin ne de victoriese yaptırabilirsin. Ama sen maalesef buna fırsat vermedin bıçak gibi keserek herseyi bitirdin. Projelerinde basarılar diliyorum.
    bu yazdığınızı size hiç yakıştıramadım, karşınızdakini kişiyi tanımadan, bilgisini bilmeden böyle küçük görmeniz biraz terbiyesizce olmuş. Bundan sonraki çalışmalarınızda başarılar dileyerek kendi adıma konuyu sonlandırıyorum.
  • 01-11-2010, 21:30:54
    #32
    sunucuoptimizasyon.com
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuda benim adım neden defalarca anıldı anlam veremedim, ben kimseye taş atmadım, benden önce sunucuda sizin çalıştığınızdan bile vallahi billahi haberim yoktu,

    gece resim yüklemek için siteye girdiğimde açılmayınca .info uzantılı bloğuna girdim ve ordan kuazaya yazdım,



    bu yazdığınızı size hiç yakıştıramadım, karşınızdakini kişiyi tanımadan, bilgisini bilmeden böyle küçük görmeniz biraz terbiyesizce olmuş. Bundan sonraki çalışmalarınızda başarılar dileyerek kendi adıma konuyu sonlandırıyorum.
    Size karşı söylenmiş birşey değildi, yoksa kimsenin bilgisini eleştirmek küçümsemek haddime değil, ortaya söyledim konuda sizin nickiniz geçtiği içinde olay size döndü, kırıldıysanız özür dilerim. İyi geceler.
  • 01-11-2010, 22:22:49
    #33
    Üyeliği durduruldu
    AMD Bi Opteron 6128
    16x 2.00+ GHz
    2x 12 Mo L3 - QPI 2x 6.4 GT/sec
    64 bits
    32 Go DDR3

    makinenin şıklığı gözlerimi kamaştırıyor, nasip olur da inşallah bizde bu güzelliklerde makineler kullanabiliriz. !!!
  • 01-11-2010, 22:29:01
    #34
    konuya dönermiyiz lütfen !
  • 01-11-2010, 22:33:43
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim. Fikirlerinizi beyan etmişsiniz sunucularım paylaşımlı bir hosting sunucusu olduğu için LS ne kadar pahalı olsada LS' e devam kararı aldım. Aslında elim lisans paralarını vermek istemiyor ama yukarıda da söylediğim gibi el mahkum.
  • 01-11-2010, 22:40:46
    #36
    bence yinede sen nginx dene dostum, güzel bir optimize ettir ve keyfini çıkar derim..