Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
KUAZA : 2 kisi tek kisiden herzaman iyidir Elazığlı168 : çıkıyorum ben Elazığlı168 : birssürü şey yazdım Elazığlı168 : onlara Elazığlı168 : bir göz atarsın:D KUAZA : nereye yazdin KUAZA : msnden gelenler icin mi diyorsun ? Elazığlı168 : he:D KUAZA : problemimizi cozecek seyler degil pek :) Elazığlı168 : eyvallah :D KUAZA : neyse sen cik tamam KUAZA : ben hallederim gerisinidokumanlardan az cok nginx kurulmasini yapabiliyorum ben, senlede konustum, yinede bilen birisinin isle ugrasmasini tercih ettim.
Eski sunucumuzu hazirlayan victories yogundu, ona ulassam size is vermeyecektim ama ulasamayinca ve forumda tecrubeli biri olarak gordugum icin size vermeyi uygun gordum.
bu arada nginx kurmak isteyenler cpanel varsa buradaki uygulamayi kullanabilirler: http://forums.cpanel.net/f77/nginx-a...er-148109.html
ayarlarida cok zor degil bir kac kere kullanmaniz ve arastirmaniz yeterli.
bu arada kuaza@live.be yi acamiyorum bir suredir, cunku islerimin geneli iced.malibu@hotmail.com da bu aralar,kuaza@live.com u acarsam bisey yazmissaniz gerekli cevabi iletirim.
gereksiz mesajlasmalarla konunun uzamasini istemiyorum, varsa cozulecek bir sey lutfen msn yada p.m ile cozelim. birbirimizi kirmaya gerek yok diye dusunuyorum ne olursa olsun..