Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim. Fikirlerinizi beyan etmişsiniz sunucularım paylaşımlı bir hosting sunucusu olduğu için LS ne kadar pahalı olsada LS' e devam kararı aldım. Aslında elim lisans paralarını vermek istemiyor ama yukarıda da söylediğim gibi el mahkum.