victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuda benim adım neden defalarca anıldı anlam veremedim, ben kimseye taş atmadım, benden önce sunucuda sizin çalıştığınızdan bile vallahi billahi haberim yoktu,

gece resim yüklemek için siteye girdiğimde açılmayınca .info uzantılı bloğuna girdim ve ordan kuazaya yazdım,



bu yazdığınızı size hiç yakıştıramadım, karşınızdakini kişiyi tanımadan, bilgisini bilmeden böyle küçük görmeniz biraz terbiyesizce olmuş. Bundan sonraki çalışmalarınızda başarılar dileyerek kendi adıma konuyu sonlandırıyorum.
Size karşı söylenmiş birşey değildi, yoksa kimsenin bilgisini eleştirmek küçümsemek haddime değil, ortaya söyledim konuda sizin nickiniz geçtiği içinde olay size döndü, kırıldıysanız özür dilerim. İyi geceler.