Size karşı söylenmiş birşey değildi, yoksa kimsenin bilgisini eleştirmek küçümsemek haddime değil, ortaya söyledim konuda sizin nickiniz geçtiği içinde olay size döndü, kırıldıysanız özür dilerim. İyi geceler.
Usta bir sey varsa icinde bana ozel mesaj yada mail yoluyla iletebilirsin, konuda senin adin gecmedigi halde kendini savunma ihtiyaci hissetmen benide uzdu. victories e veya herhangi birine kiminle calistigimi soylemedim asla, cunku tek tarafli dusunen bir insan degilim. Her insanin basina gelebilir bu tarz olumsuzluklar, boylece kendini gelistirir. Neyse konuya donelim..
Ben nginx taraftariyim, bunun yaninda mysql kullanimi varsada mutlaka memcache veya xcache gibi destek olabilecek programlarin kurulmasi gerek..
olabildigince sisteminizi yoracak sorgulardan ve kodlardan uzak tutarsaniz 200-500k lara kadar gidersiniz.. (abartmiyorum)