• 21-10-2009, 22:36:21
    #46
    Snacekers aslında doğru söylüyor konunun canına ot tıkadınız ama bi ot da ben koyayım bari

    Mars'la direkt olarak müşteri olan kaçtane adam varki? Ha bu rakam çok az demedim (şimdi gelir birileri yazar neme lazım tedbiri alalım) bayileri üzerinden satış yapar nedenide aslında basit; bayileri Mars dan daha ucuza hat verebildiğindendir.

    Sana gelince Snacker's; haklı olduğun yerde son cümelelerinle haksız duruma düşmüşsün. Kimsenin ekmeğini nerede aradığı ne seni nede buradaki birini ilgilendirir herkes işine gelen yerle çalışır sen daha farklı cevap yazarak "navakt" edebilirdin,ama yapamamışsın.
  • 21-10-2009, 22:39:23
    #47
    OyunTECH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Snacekers aslında doğru söylüyor konunun canına ot tıkadınız ama bi ot da ben koyayım bari

    Mars'la direkt olarak müşteri olan kaçtane adam varki? Ha bu rakam çok az demedim (şimdi gelir birileri yazar neme lazım tedbiri alalım) bayileri üzerinden satış yapar nedenide aslında basit; bayileri Mars dan daha ucuza hat verebildiğindendir.

    Sana gelince Snacker's; haklı olduğun yerde son cümelelerinle haksız duruma düşmüşsün. Kimsenin ekmeğini nerede aradığı ne seni nede buradaki birini ilgilendirir herkes işine gelen yerle çalışır sen daha farklı cevap yazarak "navakt" edebilirdin,ama yapamamışsın.
    Emir bey'e onun usuluyle ve anlayacağı şekilde yazdım
  • 22-10-2009, 01:27:52
    #48
    Öncelikle Selçuk Bey'in konusu altında sana cevap verdiğim için, Selçuk Bey'den çok çok özür diliyorum. Ancak gerçekten mide bulandırmaya başlıyorsun. Öncelikle hakaret dolu -rep'in ne tarz bir varlık olduğunu ortaya koyduğu için, hiç kaale almıyorum.
    Gelelim cevaplara;
    1 -Ben sistemnete ödeme yapmamışım ve Bulut makinelerime el mi koymuş? Bu söylediğine kim inanır? Benim ödemelerime ne kadar önem verdiğimi çalıştığım tüm firmalar bilir. Hiçbirine en ufak bir borcum kalmamıştır. Ancak sunucularıma neden el konulduğunu göstereyim. Arada nasıl kaynadığını herkes görsün.


    Bulut ile bahsi geçen bu konuşma Koşanbit kurulmadan birkaç ay öncesinde yapılıyor. Orda arada kaynayan sunucular ise benim 2004 - 2006 dönemleri arasında aldığım hizmetlerde Bulut'dan alamadığım sunuculara ithafen söylenmiş bir laf. Benim Bulut'a hiçbir zaman hiçbir borcum olmadığı gibi "Kimse para ödemiyor, Telekom hattı kesecek, birşeyler yolla" laflarını da birçok Bulutzede gibi biz de çok duyduk.

    2 - Gelelim ikinci konuya. 3 kuruş diye bahsettiğin rakam %40'ın üzerinde olmakla beraber Koşanbit'in ticari çıkarları için ne yapacağımızı tabiki sana soracak değiliz. Biz bu süreç içerisinde kimseyi mağdur etmediysek, üzerine büyümeye devam ettiysek bize göre sorun yoktur ve sana göre sorun olması da inan hiç umrumuzda değil. Biz forumlarda kendi MRTG grafiklerimiz diye hizmet aldığımız veri merkezinin toplam trafik kapasitesini yayınlamadık, Kendi sunucularımız diye, veri merkezinin sunucularını da bize ait olarak lanse etmedik ve en önemlisi, hizmet aldığımız veri merkezlerinin konularına girip, sanki başka bayisi yokmuş ve yeri, sırası orasıymış gibi konunun ortasına balıklama atlayıp "X veri merkezinden hizmet almak istiyorsanız bizimle iletişime geçin" diyip insanları güldürmedik.
    "Taa İzmir" dediğin yer güzel ülkemin bir toprağı. Dünyanın öbür ucu değil. Yarın öbür gün Bursa ve Denizli'de veri merkezi açan firmalardan hizmet almak isteyen müşterilere de "Taa Bursa'ya", "Taa Denizli'ye" sunucu göndermeyin, onlar "kaka" mı diyeceksin?

    İnan artık ben sana cevap vermekten çok sıkılıyorum. Bunu MARS DATACENTER konusu altında yapmaktan da bir hayli rahatsızlık duyuyorum ve yaşanan bu görüntü kirliliğinden dolayı okuyanlardan ve konu sahibinden özür diliyorum.
  • 22-10-2009, 04:45:34
    #49
    Üyeliği durduruldu
    OyunTECH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Snacekers aslında doğru söylüyor konunun canına ot tıkadınız ama bi ot da ben koyayım bari
    Mars'la direkt olarak müşteri olan kaçtane adam varki? Ha bu rakam çok az demedim (şimdi gelir birileri yazar neme lazım tedbiri alalım) bayileri üzerinden satış yapar nedenide aslında basit; bayileri Mars dan daha ucuza hat verebildiğindendir.
    Sana gelince Snacker's; haklı olduğun yerde son cümelelerinle haksız duruma düşmüşsün. Kimsenin ekmeğini nerede aradığı ne seni nede buradaki birini ilgilendirir herkes işine gelen yerle çalışır sen daha farklı cevap yazarak "navakt" edebilirdin,ama yapamamışsın.
    Mars hiçbir zaman son kullanıcıya çalışmaz.Bayilerinden hizmet alırsınız ancak.

    Konu gerçekten çöplük denilecek kadar karışmış. Bu konunun içinde bu yorumların yapılması hiç hoş değil.
    @snackers , koşanbit'in ne kadar veri merkezi değiştirdiği hiç önemli değil.Bi firma ticari çıkarları doğrultusunda şayet hizmet kalitesinden ödün vermeden yapıyorsa ozaman benim için sorun yoktur.
    3-5 kuruş belki 1-2 sunucu için önemi yoktur ama bu sayı fazla olduğu zaman hesap makinası kullanmak zorunda kalabilirsin...

    Emir, bu konuları burda tartışmanızı doğru bulmuyorum. Sonuçta burda firmanın yeni hizmetlerinden biri tanıtılıyor. Eğer bir problem varsa, veya bir haksızlık, ticari çıkarları etkiliyorsa bunu kendi özel aranızda , oda olmuyorsa yasal yollarla çözebilirsiniz çünkü burası yeri değil !

    Mars Telekom'a hayırlı olmasını diliyorum.

    Saygılar
  • 22-10-2009, 11:27:40
    #50
    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Selçuk Bey'in konusu altında sana cevap verdiğim için, Selçuk Bey'den çok çok özür diliyorum. Ancak gerçekten mide bulandırmaya başlıyorsun. Öncelikle hakaret dolu -rep'in ne tarz bir varlık olduğunu ortaya koyduğu için, hiç kaale almıyorum.
    Gelelim cevaplara;
    1 -Ben sistemnete ödeme yapmamışım ve Bulut makinelerime el mi koymuş? Bu söylediğine kim inanır? Benim ödemelerime ne kadar önem verdiğimi çalıştığım tüm firmalar bilir. Hiçbirine en ufak bir borcum kalmamıştır. Ancak sunucularıma neden el konulduğunu göstereyim. Arada nasıl kaynadığını herkes görsün.


    Bulut ile bahsi geçen bu konuşma Koşanbit kurulmadan birkaç ay öncesinde yapılıyor. Orda arada kaynayan sunucular ise benim 2004 - 2006 dönemleri arasında aldığım hizmetlerde Bulut'dan alamadığım sunuculara ithafen söylenmiş bir laf. Benim Bulut'a hiçbir zaman hiçbir borcum olmadığı gibi "Kimse para ödemiyor, Telekom hattı kesecek, birşeyler yolla" laflarını da birçok Bulutzede gibi biz de çok duyduk.

    2 - Gelelim ikinci konuya. 3 kuruş diye bahsettiğin rakam %40'ın üzerinde olmakla beraber Koşanbit'in ticari çıkarları için ne yapacağımızı tabiki sana soracak değiliz. Biz bu süreç içerisinde kimseyi mağdur etmediysek, üzerine büyümeye devam ettiysek bize göre sorun yoktur ve sana göre sorun olması da inan hiç umrumuzda değil. Biz forumlarda kendi MRTG grafiklerimiz diye hizmet aldığımız veri merkezinin toplam trafik kapasitesini yayınlamadık, Kendi sunucularımız diye, veri merkezinin sunucularını da bize ait olarak lanse etmedik ve en önemlisi, hizmet aldığımız veri merkezlerinin konularına girip, sanki başka bayisi yokmuş ve yeri, sırası orasıymış gibi konunun ortasına balıklama atlayıp "X veri merkezinden hizmet almak istiyorsanız bizimle iletişime geçin" diyip insanları güldürmedik.
    "Taa İzmir" dediğin yer güzel ülkemin bir toprağı. Dünyanın öbür ucu değil. Yarın öbür gün Bursa ve Denizli'de veri merkezi açan firmalardan hizmet almak isteyen müşterilere de "Taa Bursa'ya", "Taa Denizli'ye" sunucu göndermeyin, onlar "kaka" mı diyeceksin?

    İnan artık ben sana cevap vermekten çok sıkılıyorum. Bunu MARS DATACENTER konusu altında yapmaktan da bir hayli rahatsızlık duyuyorum ve yaşanan bu görüntü kirliliğinden dolayı okuyanlardan ve konu sahibinden özür diliyorum.
    Kaybolmuş makinanı biliyorum, ondan öncesinde veya sonrasında da el koyulmuşları duymuştum.

    Bu konu mars datacenter onun müşterileri / müşteri adayları ve bayilerini ilgilendiriyor, hakkaten senin bu konuya X 'den çıkar gibi çıkıp geldi hakim veya moderatör gibi müdahale edip neden konuyu çöplüğe çeviriyorsun, sonra birde utanmadan özür diliyorsun buralarda.

    Arkadaş baktıki MARS fiyatları izmir gibi düşürdü, aman müşteriler gitmesin, elimizdekileri mars'a kaçırmayalım, çamur atalım izi kalsın... bırakalım lütfen bu işleri. korkunun ecele faydası yok.

    Ben mars bayisi olarak istediğim gibi yazarım, almak isteyen kişi marsı arar, 10 sunucudan aşağı sunucuya hizmet vermiyoruz bayilerimizi arayın der, orada bana veya bir başka arkadaşa ulaşır, nasip kiminse rızkını alır. Ama burada nifak sokman yakışık almıyor. Senin bu yaptığına nifak sokmak denir, konuyu iyiden iyiye saptırdın, her zamanki gibi.
  • 22-10-2009, 11:37:20
    #51
    Kurumsal Üye
    Nedir bu forumlarda alıp veremediğiniz nedir bir birinizle böyle sidik yarıştırmanız nedir bu kıskançlık çekememezlik sözde webmaster forumu gelin bakın koskoca adamlar sidik yarıştırıyor sen bunu yapamazsın ben bunu yaparım satarsın satamam nedir bu.konuyu moderatöre bildiriyorum umarım bu konuyu kitler ve siler.
  • 22-10-2009, 14:28:10
    #52
    Daha fazla cevap verme gereksinimi duymuyorum. MARS'a da hiçbir zaman çamur atmadım. Selçuk Bey'e hayırlı olsun diyorum tekrardan, sana ise artık cevap vermeyeceğim. Moderatör arkadaşlar dilerse mesajlarımı da silebilir, o konudada bir sorun yok. İyi çalışmalar herkese.
  • 22-10-2009, 15:01:12
    #53
    Ofis kiralama olayıda ayrı bi güzellik katmış.

    Allah utandırmasın diyecek birşey bulamıyorum
  • 22-10-2009, 15:44:35
    #54
    Daha aslında kızışan birşey bile yok asıl 1 ay sonra TR piyasasındaki hat fiyatları 10 mbit 150 tl e kadar düşecek overselling yapılacak sürekli yakında göreceğiz.

    Türkiye datacenterlar da bulunan tüm sunucularımı çektim. 3 , 4 Ay TR Lokasyon da sabit fiyat olmaz bugün 200 den alıyorsun yarın bir kampanya 150 e düşüyor fakat sen eski olduğun için o fiyat sana yansımıyor (Bir çok firma tüm müşterilerine kampanya fiyatını yansıtmaz sadece yeni müşterileri faydalanabilir.)

    Bir firmanın 3,5 Bayisi mevcutsa işte ozaman işler dahada kızışır bayiler birbiriyle rekabet eder makineler ucuz ucuz satılır datacenter burada herzaman karlı olur.

    Daha fazla konuşmaya gerek yok herkez için hayırlı olsun.
    Kısaca özetlemek gerekirse İstanbul,İzmir,Denizli arasındaki rekabetden en karlı yine daima müşteriler çıkacaktır.Ufak çaplı firmalar ve birikimi olmayan firmalar 3 ay içersinde batacaktır.