• 12-11-2009, 23:12:14
    #73
    Piyasanın nabzını tutar gibi konuşuyorsunuz

    Sanal dışı var bunlarıda göz önünde bulundurun. Sadece mail hesabı düzgün çalışsın diye milyar ödeyen insanlar var.
  • 13-11-2009, 00:07:47
    #74
    kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasanın nabzını tutar gibi konuşuyorsunuz

    Sanal dışı var bunlarıda göz önünde bulundurun. Sadece mail hesabı düzgün çalışsın diye milyar ödeyen insanlar var.
    Dostum çok doğru söylüyorsun.Zaten kendini kanıtlamış firmalar müşteri arayışına artık girmiyor kendi referansları sayesinde ile sanaldışı satışlar ile uğraşıyorlar.

    R10 Sektörün çok küçük bir yanı fakat R10 firma tanıtımınızı sanal aleme duyurmak içinde biçilmiş ( Türkiye için ) bir kaftan olduğunu düşünüyorum.

    Selçuk Bey fiyatlar konusuna gelince birkaç arkadaşımızın ve tanıdıklarımızın girişimleri olduğundan ve Tellcom hatlarının yaygınlaşmasından sonra ister istemez rekabet ortamı olacak bu nedenle fiyatlarda düşüşler olacağıni sanırım bir çok arkadaşımızda tahmin edebiliyordur.Özellikle 2010 senesinin ilk yarısında fiyatların sürekli ufak çaplı indirim ve kampanyalarla düşeceğin sanıyorum.

    Bu süreçlerde herkesin %2-3 dahil olsa payı bulunuyor... demişsiniz.
    Tek kelimeyle +Rep
  • 13-11-2009, 01:38:18
    #75
    Fiyat düşürerek para kazanamayacak kimse. Yeni müşteri kazandırmadığınız sürece bu işten para kazanma şansı kalmayacak.

    Büyük şirketler fiyat kırdıkça kıracak... Altta kalanın canı çıksın modeli olacak işler

    2010 da fiyat indirimini olması bir kenara bir kaç şirket işi bırakacak. bunun sebebide herkesin hesapsızca fiyat kırması olacak. yeni müşteri yaratmayı beceremeyip fiyatı düşürerek iş yapmanın sonuçları bunlar.
  • 13-11-2009, 03:28:30
    #76
    kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasanın nabzını tutar gibi konuşuyorsunuz

    Sanal dışı var bunlarıda göz önünde bulundurun. Sadece mail hesabı düzgün çalışsın diye milyar ödeyen insanlar var.
    Bahsettiğim olay bu idi açık ve net bicimde belirtilmiş.

    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde bir çok firmanın aylık geliri tam olarak belli olmasada(aylık satışlara göre bu oran değişir çünkü ) 3 aşşağı 5 yukarı yaklaşmıssınız.

    Yukarıda anlatmak istediğim kazanç yada gelir gider değil bir firmayı dolaylı yollardan karalayıp prim elde etmeye çalışanlara sinir oluyorum.Kendi firmamın dışında başka firmalarada bu şekilde yaklaşanlara aynı tepkiyi herzaman veririm.
    (Almanya lokasyona geçiş 1 saatde alınan bir karar değildi.(Yakın çevrem 3 aydır bu iş üzerinde yoğunlaştığımı biliyordu)Keşke her firma biraz ilerisini görebilip önlemini alsa 3 5 gün sonra neden ifllas ettim diyerek insanları mağdur etmeseler)

    Selçuk beydende konusunda böyle mesajlar yazdığım için özür dilerim.
    Hayırlı satışlar.
    Kimsenin kimseyi karaladığı yok sen önce üslubunu ve şuan içinde bulunduğun niyeti değiştir.

    Ben sizi bu sektörde sevdiğim kişiler arasına alıp kendi çapımda tavsiyelerde bulunuyorum, sizin verdiğiniz tepki ise şaşırtıcı.

    Aylık 1000 TL reklam nerelere verdiğini açıkcası merak ettim hiç denk gelmedi reklamınız.

    Bundan sonra DHS ile ilgili olumlu yada olumsuz yorum yazmayacağım.
  • 13-11-2009, 09:42:21
    #77
    Bende denk gelmedim ama, Forbes, Capital vs. olabilir. Zira son 2 aydır hiç birini alıp okumadım
  • 13-11-2009, 11:49:26
    #78
    Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende denk gelmedim ama, Forbes, Capital vs. olabilir. Zira son 2 aydır hiç birini alıp okumadım
    Serkan hocam ben 100 liralık kupon bulup adwords ile reklam yapan firmaları dahi görüyorum sürekli denk geliyor.

    1000 TL lik Reklam imkansız kaçmaz gözden ama hiç denk gelmedi 1 kere bile.

    ve aylık 1000 tl ye çok iyi bir ofis tutulabilir Harun bey biraz reklamdan kısıp az daha ferah bir ofise geçmenizi tavsiye ederim.
  • 13-11-2009, 11:53:59
    #79
    AXSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serkan hocam ben 100 liralık kupon bulup adwords ile reklam yapan firmaları dahi görüyorum sürekli denk geliyor.

    1000 TL lik Reklam imkansız kaçmaz gözden ama hiç denk gelmedi 1 kere bile.

    ve aylık 1000 tl ye çok iyi bir ofis tutulabilir Harun bey biraz reklamdan kısıp az daha ferah bir ofise geçmenizi tavsiye ederim.
    AXSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bundan sonra DHS ile ilgili olumlu yada olumsuz yorum yazmayacağım.
    Lütfen yorumlarınızı kendinize saklayınız. Sözünüzün eri olun biraz.
  • 13-11-2009, 12:21:04
    #80
    AXSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serkan hocam ben 100 liralık kupon bulup adwords ile reklam yapan firmaları dahi görüyorum sürekli denk geliyor.

    1000 TL lik Reklam imkansız kaçmaz gözden ama hiç denk gelmedi 1 kere bile.

    ve aylık 1000 tl ye çok iyi bir ofis tutulabilir Harun bey biraz reklamdan kısıp az daha ferah bir ofise geçmenizi tavsiye ederim.
    Satış konusunu, polemik konusuna çevirmişsiniz.

    Harun bey ve sizide tanımam, ama başka birinin ofisi sizi ne yönden ilgilendirebilir ki ?
  • 13-11-2009, 13:12:40
    #81
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış konusunu, polemik konusuna çevirmişsiniz.

    Harun bey ve sizide tanımam, ama başka birinin ofisi sizi ne yönden ilgilendirebilir ki ?
    Seni neden ilgilendiriyor Hangi baroya kayıtlısınız ?

    Ben gayet iyi niyetli bir şekilde yorum yazdım tavsiyede bulundum.

    Karşılıklı hoşgörü ve saygı içerisinde yazışmalarımı yaptım.

    Harun bey firmamızı karalayarak prim yapılıyor demiş ne alaka.

    Cevap hakkı zorla yaratılıyorsa yazarım eğer cevap hakkı düşmeyecekse son mesajım.

    Eğlenmeye devam edin seviyenize inmem tartışmayı uzatacaktır.