BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satış konusunu, polemik konusuna çevirmişsiniz.

Harun bey ve sizide tanımam, ama başka birinin ofisi sizi ne yönden ilgilendirebilir ki ?
Seni neden ilgilendiriyor Hangi baroya kayıtlısınız ?

Ben gayet iyi niyetli bir şekilde yorum yazdım tavsiyede bulundum.

Karşılıklı hoşgörü ve saygı içerisinde yazışmalarımı yaptım.

Harun bey firmamızı karalayarak prim yapılıyor demiş ne alaka.

Cevap hakkı zorla yaratılıyorsa yazarım eğer cevap hakkı düşmeyecekse son mesajım.

Eğlenmeye devam edin seviyenize inmem tartışmayı uzatacaktır.