• 15-10-2009, 17:28:27
    #28
    cafasoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Fiyatlara KDV ve ÖTV dahil mi hariçmi fiyatlar gerçekten güzel ama KDV ve ÖTV girdiği zaman biraz değişiyor
    kdv hariç fiyatlar
  • 15-10-2009, 18:01:52
    #29
    Mars üzerinden hizmet almak isterseniz; Hosting, Web Hosting, ixirhost.com dan teklif isteyiniz.
  • 15-10-2009, 19:39:01
    #30
    snackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mars üzerinden hizmet almak isterseniz; Hosting, Web Hosting, ixirhost.com dan teklif isteyiniz.
    Şaka gibisiniz gerçekten.
  • 15-10-2009, 19:51:42
    #31
    snackers

    süpersin yaw
  • 15-10-2009, 20:43:44
    #32
    Üyeliği durduruldu
    kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    snackers
    süpersin yaw
    Full bold yazmak yasaktır. Banlanabilirsiniz...
  • 21-10-2009, 00:56:11
    #33
    Bireysel olarak bu hizmetler alınamayacak, bireysel olarak almak isteyenler mars bayilerine başvuracak, dileyen olursa yardımcı olabiliriz.
  • 21-10-2009, 01:04:39
    #34
    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka gibisiniz gerçekten.
    kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    snackers

    süpersin yaw
    Hazımsızlığınız nedir? Mars bayisi olarak, mars'ın toptan hizmetlerini perakende satan bir firma olarak yazdım bunun altında ne arıyorsunuz? yada neyin peşindesiniz.
  • 21-10-2009, 12:45:56
    #35
    Snackers, konu sahibi değilsin. Mars'ın tek bayisi de sen değilsin. Bu konuya girip de saçma sapan yorumlar yapman kadar komik birşey olamaz. Ayrıca bireysel olarak bu hizmetin alınıp alınamayacağını bırak da Selçuk Bey açıklasın. Bildiğim kadarıyla, dileyen herkes, belirtilen ücretlerde gidip Mars'dan hat alabilir. Zira daha öncesinde de Mars'ın sattığı minimum kapasite 10 Mbit idi. Yine minimum 10 Mbit ile o fiyatları dileyen herkesin alabileceğini düşünüyorum. Tabi sen bu konudan kendine pay çıkarmaya çalışıyorsan, devam et ama burdan sana ekmek çıkmaz (:
  • 21-10-2009, 13:07:02
    #36
    Snackers

    Sana zaten kişisel olarak bir şeyim var. Nedeninide çok iyi biliyorsun.

    + yazdığın koşanbit 'inde belirttiği gibi komik. Hatta çok çok kahkahalar atacak kadar komik, okuduğumda bile çok gülmüştüm..

    O - repde yazdığın sözünde daha kötüsünü sana iade ediyorum