Snackers

Sana zaten kişisel olarak bir şeyim var. Nedeninide çok iyi biliyorsun.

+ yazdığın koşanbit 'inde belirttiği gibi komik. Hatta çok çok kahkahalar atacak kadar komik, okuduğumda bile çok gülmüştüm..

O - repde yazdığın sözünde daha kötüsünü sana iade ediyorum