Snackers
Sana zaten kişisel olarak bir şeyim var. Nedeninide çok iyi biliyorsun.
+ yazdığın koşanbit 'inde belirttiği gibi komik. Hatta çok çok kahkahalar atacak kadar komik, okuduğumda bile çok gülmüştüm..
O - repde yazdığın sözünde daha kötüsünü sana iade ediyorum