• 12-11-2009, 04:02:39
    #64
    Ayrıca 4 senedir çeşitli aracı firmalardan sunucu hizmeti aldım şimdiye kadar fark ettiğim tek şey şu hiçbiri 24 saat hizmet sağlayamıyor benim online oyunum var benim sunucum bir hatadan dolayı kapanır yada down olursa ve ben bu kişiye ulaşamaz isem zarar görürüm kaç kişi aracı firma olup 24 saat hizmet sağlıyorum dedi ise hepsi sınavı geçemedi neden çünkü insanlık hali telefonu bozulabilir hiçbir şekilde ulaşamayabilirsiniz ws. ws. bu durumlarda son kullanıcı datacenterı arayıp hiçbir talepte bulunamıyor çünkü datacenter sizin muhattabınız değil hizmeti aldığınız aracı firmanın muhattabı ben bu tür olaylara her zaman karşıyım ya bu tür firmalar birden fazla bilir kişi bulunduracaklar yanlarında 24 saat hizmet verecekler yada datacenter lara sunucuya müdahale edebilmesi için yetki verecekler aksi taktirde her zaman yine mahdur olan biz son kullanıcılar oluyoruz.
  • 12-11-2009, 10:33:19
    #65
    EarthQuak3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca 4 senedir çeşitli aracı firmalardan sunucu hizmeti aldım şimdiye kadar fark ettiğim tek şey şu hiçbiri 24 saat hizmet sağlayamıyor benim online oyunum var benim sunucum bir hatadan dolayı kapanır yada down olursa ve ben bu kişiye ulaşamaz isem zarar görürüm kaç kişi aracı firma olup 24 saat hizmet sağlıyorum dedi ise hepsi sınavı geçemedi neden çünkü insanlık hali telefonu bozulabilir hiçbir şekilde ulaşamayabilirsiniz ws. ws. bu durumlarda son kullanıcı datacenterı arayıp hiçbir talepte bulunamıyor çünkü datacenter sizin muhattabınız değil hizmeti aldığınız aracı firmanın muhattabı ben bu tür olaylara her zaman karşıyım ya bu tür firmalar birden fazla bilir kişi bulunduracaklar yanlarında 24 saat hizmet verecekler yada datacenter lara sunucuya müdahale edebilmesi için yetki verecekler aksi taktirde her zaman yine mahdur olan biz son kullanıcılar oluyoruz.
    Bu malesef sadece bizim ülkemizde bu şekilde. Bununda en büyük nedeni "en ucuz" mantığı. İnsanlar bayileri daha ucuz hizmet almak için seçiyor ki aslında bu çok yanlış. Bayi, aracı kurum v.s ne diyorsanız artık, bunların görevi katma değerli hizmet üretmektir, daha ucuza hizmet alıp, daha ucuza satmak değildir. Ancak potansiyal müşteriler her zaman daha ucuzu aradıkları için, insanların %90'ı sizin gibi düşünmektedir. Bunun altında biraz da insanların yaptıkları işe değer vermemeleri yatıyor. En ucuz mantığından kurtulduğumuz gün, hizmet için birşeyler beklemeye başlayabilirsiniz. Tabi burda veremeyeceği hizmeti taahhüt edenler de suçsuz değil.
  • 12-11-2009, 11:09:33
    #66
    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ancak potansiyal müşteriler her zaman daha ucuzu aradıkları için, insanların %90'ı sizin gibi düşünmektedir. Bunun altında biraz da insanların yaptıkları işe değer vermemeleri yatıyor. En ucuz mantığından kurtulduğumuz gün, hizmet için birşeyler beklemeye başlayabilirsiniz.
    Ağzına sağlık Emir, daha başka bir şey demiyorum.
  • 12-11-2009, 15:08:44
    #67
    AXSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde gördüğüm şudur piyasa r10 dan ibaret, aslın bunu git gide somutlaştırır sanız o zaman tehlikedesiniz demektir.

    Piyasa r10 dan ibaret değil arkadaşlar dedicated vps hizmeti alan r10a bir kere girmemiş hizmet alanlar var.

    Kurumsal müşteriler, muhasebe yedekleri tutan firmalar vs. gibi bir topluluk daha var bunları göz ardı etmeyin vpsye 300 tl ödeyen kişileri.

    Biraz daha müşteri bulma kaynaklarınızın ne kadar doğru yada başarılı olduğunu analiz etmeniz gerekmekte.
    Tartışmaya girmek istemiyorum ama lütfen firmam hakkındaki görüş ve düşüncelerinizi müşteri portföyümüzü burada bilip bilmeden yazmayın.

    R10 sadece bir webmaster platformu burada kendi firmam yerine sektördeki datacenter mbit birim fiyatlarının ucuzlayacağını ve sektöre kısaca özetlemek gerekirse daha çok tostçuların gireceğini ve sadece buradan ekmeğini kazanan kişilerin işlerinin zorlaşacağını özetledim.

    Aylık reklam giderlerimiz 1000 TL + üzeriyken sektörün sadece r10 dan ibaret olmadığını bırakın ben daha iyi bileyim.

    Rica ediyorum firmam hakkındaki görüşlerinizi özellikle siz kendize saklayın.
  • 12-11-2009, 17:11:44
    #68
    aylık reklam gideri = net gelir / 7
    net gelir = brüt gelir / 3


    bu formülden yola çıkarak ayda 21 bin tl civarı kazandığınızı düşünüp sizi tebrik ediyorum diğer arkadaşlara örnek olsun.
  • 12-11-2009, 19:36:13
    #69
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylık reklam gideri = net gelir / 7
    net gelir = brüt gelir / 3


    bu formülden yola çıkarak ayda 21 bin tl civarı kazandığınızı düşünüp sizi tebrik ediyorum diğer arkadaşlara örnek olsun.
    21 bin TL gelirim olsa TV reklamları yayınlardım
    Allah daha çok versin Harun bey.
  • 12-11-2009, 19:40:10
    #70
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylık reklam gideri = net gelir / 7
    net gelir = brüt gelir / 3


    bu formülden yola çıkarak ayda 21 bin tl civarı kazandığınızı düşünüp sizi tebrik ediyorum diğer arkadaşlara örnek olsun.
    Genelde bir çok firmanın aylık geliri tam olarak belli olmasada(aylık satışlara göre bu oran değişir çünkü ) 3 aşşağı 5 yukarı yaklaşmıssınız.

    Yukarıda anlatmak istediğim kazanç yada gelir gider değil bir firmayı dolaylı yollardan karalayıp prim elde etmeye çalışanlara sinir oluyorum.Kendi firmamın dışında başka firmalarada bu şekilde yaklaşanlara aynı tepkiyi herzaman veririm.
    (Almanya lokasyona geçiş 1 saatde alınan bir karar değildi.(Yakın çevrem 3 aydır bu iş üzerinde yoğunlaştığımı biliyordu)Keşke her firma biraz ilerisini görebilip önlemini alsa 3 5 gün sonra neden ifllas ettim diyerek insanları mağdur etmeseler)

    Selçuk beydende konusunda böyle mesajlar yazdığım için özür dilerim.
    Hayırlı satışlar.
  • 12-11-2009, 20:46:25
    #71
    Bunlar daha bu işlerin iyi günleri, bu fiyatlar bunun yarısına düşecek. Fiyat ucuz diye şikayet edenlerin tamamı fiyatı indiren kişiler. Bu yüzden kimsenin kimseye laf söyleme şikayetçi olma hakkı yok. Bu süreçlerde herkesin %2-3 dahil olsa payı bulunuyor...

    Mars'da fiyatları indirecek, sadecehosting zaten 10 mbit+ sunucu dahil 199 USD fiyatlar ile veriyor. burada da fiyatlar daha aşağıya çekilecek...

    İş yapış şekilleri değişmeli, anlayış değişmeli. Kuru trafik satarak para kazanma devri uzun süre önce bitti.
  • 12-11-2009, 22:27:02
    #72
    Bana göre fiyatlar yüksek Selçuk Bey,

    Misal benim sorumlusu olduğum sunuculardan bir tanesi ortalama 200 gb trafik yapıyor. Pinglere bakıorum 25 mbps 'de ping oluşuyor. Yani bu server 10 mbps 'de dahi anlık yavaşlık yaşayacaktır.

    Bence bu gün serverlar 100 mbps ile bağlanması gerekir. Ben hosting işi yapmıyorum. Ancak yapmış olsam 3-5 mbps 'lerle başlayayım hiç demem.

    iyi kaliteli bir server + 50 veya 100 mbps hat + yazılım

    Bu işi hakkıyla yapacaklar bunu göze almalı. Ve bu size de hosting hizmetini verenlere de para kazandırır.

    Şu anda düzgün hosting veren şirket sayısı çok az. Bir tanesi kuşkusuz sizin şirketiniz. Kullandığım en hızlı serverdı. Ama isimtescil gibi bazı şirketler de sadece havagazı. misal orada da reseller hesabım var. şahsi sitelerime. Ancak 1 aydır mail sorunumu gideremediler. dışarıya mail gitmiyor. ben de uğraşmıyorum artık.

    Piyasa hakikaten kötüye gidiyor. Ancak size katılmadığım nokta fiyatların düşmesinden değil aşırı yüksek kalmasından bence. bu gün baz alınması gereken trafikler 5-10 mbps olmamalı. 50 -100 mbpsler hesaplanmalıdır.