Ayrıca 4 senedir çeşitli aracı firmalardan sunucu hizmeti aldım şimdiye kadar fark ettiğim tek şey şu hiçbiri 24 saat hizmet sağlayamıyor benim online oyunum var benim sunucum bir hatadan dolayı kapanır yada down olursa ve ben bu kişiye ulaşamaz isem zarar görürüm kaç kişi aracı firma olup 24 saat hizmet sağlıyorum dedi ise hepsi sınavı geçemedi neden çünkü insanlık hali telefonu bozulabilir hiçbir şekilde ulaşamayabilirsiniz ws. ws. bu durumlarda son kullanıcı datacenterı arayıp hiçbir talepte bulunamıyor çünkü datacenter sizin muhattabınız değil hizmeti aldığınız aracı firmanın muhattabı ben bu tür olaylara her zaman karşıyım ya bu tür firmalar birden fazla bilir kişi bulunduracaklar yanlarında 24 saat hizmet verecekler yada datacenter lara sunucuya müdahale edebilmesi için yetki verecekler aksi taktirde her zaman yine mahdur olan biz son kullanıcılar oluyoruz.