EarthQuak3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca 4 senedir çeşitli aracı firmalardan sunucu hizmeti aldım şimdiye kadar fark ettiğim tek şey şu hiçbiri 24 saat hizmet sağlayamıyor benim online oyunum var benim sunucum bir hatadan dolayı kapanır yada down olursa ve ben bu kişiye ulaşamaz isem zarar görürüm kaç kişi aracı firma olup 24 saat hizmet sağlıyorum dedi ise hepsi sınavı geçemedi neden çünkü insanlık hali telefonu bozulabilir hiçbir şekilde ulaşamayabilirsiniz ws. ws. bu durumlarda son kullanıcı datacenterı arayıp hiçbir talepte bulunamıyor çünkü datacenter sizin muhattabınız değil hizmeti aldığınız aracı firmanın muhattabı ben bu tür olaylara her zaman karşıyım ya bu tür firmalar birden fazla bilir kişi bulunduracaklar yanlarında 24 saat hizmet verecekler yada datacenter lara sunucuya müdahale edebilmesi için yetki verecekler aksi taktirde her zaman yine mahdur olan biz son kullanıcılar oluyoruz.
Bu malesef sadece bizim ülkemizde bu şekilde. Bununda en büyük nedeni "en ucuz" mantığı. İnsanlar bayileri daha ucuz hizmet almak için seçiyor ki aslında bu çok yanlış. Bayi, aracı kurum v.s ne diyorsanız artık, bunların görevi katma değerli hizmet üretmektir, daha ucuza hizmet alıp, daha ucuza satmak değildir. Ancak potansiyal müşteriler her zaman daha ucuzu aradıkları için, insanların %90'ı sizin gibi düşünmektedir. Bunun altında biraz da insanların yaptıkları işe değer vermemeleri yatıyor. En ucuz mantığından kurtulduğumuz gün, hizmet için birşeyler beklemeye başlayabilirsiniz. Tabi burda veremeyeceği hizmeti taahhüt edenler de suçsuz değil.